کد خبر:327
پ
namgozari
در گفتگو با مهر اعلام شد:

نامگذاری اماکن تهران به نام مشاهیر علمی و فرهنگی

رئیس مرکزمطالعات و برنامه ریزی شهر تهران از مطالعه رسمی درباره نامگذاری اماکن به نام مشاهیر علمی و فرهنگی خبر داد. بابک نگاهداری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طی یک مکاتبه رسمی با مهندس چمران رئیس شورای شهر و رئیس کمیته نامگذاری امکان عمومی، پیشنهاد نامگذاری یکی از امکان و یا خیابان های تهران […]

رئیس مرکزمطالعات و برنامه ریزی شهر تهران از مطالعه رسمی درباره نامگذاری اماکن به نام مشاهیر علمی و فرهنگی خبر داد.
بابک نگاهداری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طی یک مکاتبه رسمی با مهندس چمران رئیس شورای شهر و رئیس کمیته نامگذاری امکان عمومی، پیشنهاد نامگذاری یکی از امکان و یا خیابان های تهران را با نام مریم میرزاخانی از طرف مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران ارایه دادیم.
وی ادامه داد: یک مطالعه رسمی نیز درباره نامگذاری اماکن به نام مشاهیر علمی و فرهنگی انجام داده بودیم که نتایج مطالعه نشان می دهد که چنین نامگذاری هایی در ترویج علم و دانش و خودباوری علمی و ملی در بین جوانان کشور موثر است.
رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران افزود: بنابراین در راستای نتایج آن تحقیق این پیشنهاد را به شورای شهر ارایه دادیم.
وی درباره اینکه پاسخ این پیشنهاد به شورای شهر چه زمانی اعلام می شود گفت: باید کمیته ای تشکیل شده و در خصوص پیشنهاد مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران تصمیم گیری کنند. ما حتی یک سری امکان را هم به صورت امکان پیشنهادی برای نامگذاری ارایه کرده ایم.

منبع
خبرگزاری مهر
ارسال دیدگاه