کد خبر:667
پ
2433229
شفاف‌سازی ستاره مادرید

بیل: برای لوکاکو آرزوی موفقیت کردم

گرت بیل که بعد از بازی تیمش مقابل منچستریونایتد گفتگویی با روملو لوکاکو داشت، توضیح داده که به بازیکن تازه‎وارد منچستری‎ها چه گفته است. به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از دیدار دوستانه تیم‎های فوتبال منچستریونایتد و رئال مادرید گرت بیل و روملو لوکاکو گفتگویی با هم داشتند که از دید دوربین تلویزیونی پنهان نماند. این […]

گرت بیل که بعد از بازی تیمش مقابل منچستریونایتد گفتگویی با روملو لوکاکو داشت، توضیح داده که به بازیکن تازه‎وارد منچستری‎ها چه گفته است.
به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از دیدار دوستانه تیم‎های فوتبال منچستریونایتد و رئال مادرید گرت بیل و روملو لوکاکو گفتگویی با هم داشتند که از دید دوربین تلویزیونی پنهان نماند. این در حالی است که گرت بیل اخیرا به لیگ برتر انگلیس و منچستریونایتد نسبت داده شده و البته مورینیو مدعی شده که برنامه‎ای برای جذب او ندارد.

بیل در این باره گفته: من چیزی درباره این شایعات نشنیدم. درباره گفتگو با لوکاکو هم فقط برای او آرزوی خوشبختی کردم. چون او به تازگی به تیم جدیدش ملحق شده. برایش در فصل جدید آرزوی موفقیت کردم. تجربه بازی خوبی دارد و در لیگ برتر به خوبی کار کرده است. مطمئنم برای منچستر خرید خوبی خواهد بود.

 

 

بیل درباره تیم خودش هم گفته: ما به عنوان یک تیم هر فصل به دنبال پیشرفت هستیم و می‎خواهیم در تورنمنت‎ها برنده باشیم. این فصل هم همین‌طور است و انگیزه خوبی برای موفقیت داریم. همه تلاشمان را می‎کنیم که این فصل هم جام‎های زیادی ببریم.

 

 

منبع
خبرگزاری مهر
کلیدواژه : بیلرئال مادرید
ارسال دیدگاه