کد خبر:277964
پ
saina_s-cvt
مدیرپروژه ساینا.اس CVT:

تولید آزمایشی خودرو ساینا.اس CVT آغاز شد

مدیرپروژه ساینا.اس CVT از تولید این خودرو در شرکت سایپاسیتروئن در فاز آزمایشی خبر داد و اعلام کرد، این خودرو با گیربکس اتوماتیک روانه بازار خواهد شد.

مدیرپروژه ساینا.اس CVT از تولید این خودرو در شرکت سایپاسیتروئن در فاز آزمایشی خبر داد و اعلام کرد، این خودرو با گیربکس اتوماتیک روانه بازار خواهد شد.

 

*** تولید آزمایشی خودرو ساینا.اس CVT آغاز شد

 

به گزارش سروش، مهران مهرپویان با بیان اینکه، پس از ۲ سال از عرضه خودرو ساینا S، تولید خودرو ساینا.اس CVT با گیربکس اتوماتیک در فاز آزمایشی شروع شده است، اظهار کرد: 

این خودرو علاوه بر گیربکس اتوماتیک با رویکرد پیاده سازی حداکثری استاندارد های ۸۵ گانه بر روی آن، از لحاظ تجهیزات رفاهی و ایمنی نیز تحول یافته است.

 

به گفته‌ی مهرپویان، ساینا.اس CVT دارای فرمان برقی (EPS) است که علاوه بر کاهش نیروی لازم برای چرخش فرمان با حذف پمپ هیدرولیک به کاهش مصرف سوخت کمک می کند.

 

وی با بیان اینکه، این خودرو به غربیلک فرمان با طرح جدید D نیز مجهز شده است، گفت:

این خودرو با بهره گیری از سیستم نگهدارنده سرعت یا کروز کنترل (Cruise Control) رانندگی آسان در جاده های طولانی را میسر می کند و محدود کننده سرعت (Speed Limiter) به راننده این امکان را می دهد تا حداکثر سرعت را  برای خودرو تعیین کند.

 

مهرپویان در ادامه، افزود:

برای بهبود ایمنی و دید در این خودرو و با قرارگیری سنسور نور در شیشه جلو، قابلیت چراغ‌های خودکار (Auto Light) به خودرو افزوده شده است تا چراغ‌های خودرو به صورت خودکار در زمان کاهش نور محیط روشن شوند.

 

وی در ادامه، افزود:

سیستم نشانگر فشار باد لاستیک (TPMS) امکان پایش فشار و باد لاستیک های خودرو به صورت زنده را برای راننده فراهم می کند و در صورت کاهش فشار باد هر یک از لاستیک‌ها،  به راننده هشدار می دهد.

 

مهرپویان در ادامه، خاطرنشان کرد:

این خودرو به سیستم دستیار شروع حرکت در سربالایی مجهز شده است که از حرکت ناخواسته خودرو در مسیرهای دارای شیب پیشگیری می‌کند.

قوای محرکه این خودرو توان خود را از موتور کم ‌مصرف (M15) می‌گیرد و جعبه دنده آن از نوع متغیر پیوسته (CVT) است که قابلیت تیپ ترونیک (دستی) را دارد.

 

 مدیر پروژه ساینا.اسCVT در پایان، افزود:

تولید این خودرو قبل از پایان سال جاری به صورت انبوه در شرکت سایپاسیتروئن آغاز خواهد شد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
سروش
ارسال دیدگاه