کد خبر:278024
پ
۱۷۰۰۳۰۳۳۹
سروش گزارش می‌دهد:

منتجب‌نیا بار دیگر دبیر کل حزب جمهوریت ایران اسلامی شد

اعضای منتخب شورای مرکزی حزب جمهوریت ایران اسلامی، به اتفاق آرا بار دیگر حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا را به دبیرکلی حزب انتخاب کردند.

اعضای منتخب شورای مرکزی حزب جمهوریت ایران اسلامی، به اتفاق آرا بار دیگر حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا را به دبیرکلی حزب انتخاب کردند.

 

 

*** منتجب‌نیا بار دیگر دبیر کل حزب جمهوریت ایران اسلامی شد
 

 

به گزارش سروش نخستین نشست دومین شورای مرکزی حزب جمهوریت ایران اسلامی چهارم آبان ماه به صورت حضوری و مجازی برگزار شد؛ در این نشست چهار ساعته اعضای منتخب شورا پس از معرفی کوتاه خود به یکدیگر، به اتفاق آرا حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا بار دیگر به دبیرکلی حزب انتخاب و مسئولان قبلی واحدهای حزب را در سمت خود ابقا کردند.

در ادامه جلسه، حضار به بحث و تبادل نظر پیرامون وقایع روز کشور پرداختند و بر پیگیری مطالبات معترضان در کشور و رساندن صدای مردم به گوش مسئولان نظام از طریق تشکیل کارگروهی تأکید کردند.

پرویز سارانی عضو شورای مرکزی حزب جمهوریت و رئیس این حزب در استان سیستان و بلوچستان نیز تاکید کرد که مردم سیستان و بلوچستان و کردستان یکپارچه دل در گرو ایران دارند.

رسول منتجب نیا نیز در بیاناتی با قدردانی از سراسر اعضای حزب که با وجود شرایط خاص کشور، به برگزاری مجمع حزب کمک کردند، برقراری نظام حزبی و احزاب قدرتمند را راه علمی و عملی ایمنی و رسیدن مردم به خواسته های مشروع و بر حق خود دانست.

وی اظهار داشت: فعالیت حزبی را نباید منحصر به فصول خاصی کرد و یک حزب قدرتمند باید بتواند با رفت و آمد دولت‌ها، اهداف و اصالت مردمی خود را حفظ کند؛ چرا که در حزب دیگر «من» مطرح نیست و «من» ها تبدیل به «ما» می شوند و یک وحدتی در عین تکثر شکل می گیرد تا خطا و خطرات را به حداقل برساند.

 

 

انتهای پیام///

منبع
سروش
ارسال دیدگاه