کد خبر:157
پ
ghods
فرماندار قدس:

۴۵ هزار نفر در کارخانجات قدس مشغول به کار هستند

قدس- فرماندار قدس گفت: نزدیک به ۴۰ تا ۴۵ هزار نفر در کارخانجات شهرستان قدس مشغول به کار هستند. سید مهدی محمدی، در گفتگو باخبرنگار مهر با اشاره به موارد مطرح شده در دومین جلسه شورای اداری شهرستان قدس در سال ۹۶ اظهار داشت: طرح هایی برای برطرف کردن مشکلات شهرک های صنعتی خبرداد. وی […]

قدس- فرماندار قدس گفت: نزدیک به ۴۰ تا ۴۵ هزار نفر در کارخانجات شهرستان قدس مشغول به کار هستند.
سید مهدی محمدی، در گفتگو باخبرنگار مهر با اشاره به موارد مطرح شده در دومین جلسه شورای اداری شهرستان قدس در سال ۹۶ اظهار داشت: طرح هایی برای برطرف کردن مشکلات شهرک های صنعتی خبرداد.
وی افزود: درجلسه شورای اداری شهرستان قدس که بعد از وقفه یک ماهه به دلیل انتخابات ریاست جمهوری و ماه رمضان برگزارشد و طبق فرمایشات رهبر معظم در رابطه با سال اقتصاد مقاومتی و تولید واشغال تعدادی از افراد ادارات صنعت ومعدن وتجارت گرد آمدند تا موانع تولید را توسط کار گروه های اختصاصی حل کنند.
سید مهدی محمدی طی این جلسه اظهار داشت: شهرستان قدس یکی از شهرستان های صنعتی و معدنی محسوب می شود و طرحی برای استقلال شهرک های صنعتی که مصوب دولت قبل و کارشناسی نشده بودند، طی جلسات متعدد تصویب شد و در دست اجرا قرار گرفت.
فرماندار قدس مطرح کرد: عمده مشکلات این شهرک های صنعتی حل شده و برخی دیگر به کمک کارگروه های زیربنایی مربوطه در آینده نزدیک حل خواهند شد.
وی در خصوص برخی آمارهای ایجاد ۴۶ هزار شغل در شهرک های صنعتی شهرستان قدس، گفت: این آمارها به مراجع بالادستی گزارش داده شده است و آمار دقیق که بنده اطلاع داریم، اشتغال نزدیک به ۴۰ تا ۴۵ هزار نفر در کارخانجات شهرستان قدس است، که امیدواریم با تصمیمات درست در آینده این آمار ارتقا داشته باشد.

منبع
خبرگزاری مهر
ارسال دیدگاه