چه مهارت‌هایی را برای موفقیت در زندگی یاد بگیریم؟

مهارت‌های موفقیت در زندگی

 

کاربران زیادی از ما سؤال می‌کنند چه مهارت‌هایی و چه آموزش‌هایی را برای موفقیت، کسب درآمد و دیگر موارد باید یاد گرفت و از کجا؟ در این مطلب این موضوع را به شما یاد می‌دهیم.

این مهارت‌های مهمی که راجع به آن‌ها می‌خواهیم صحبت کنیم، مهارت‌های شناور هستند! مهارت‌هایی که قابل‌تبدیل و استفاده و ترکیب با مهارت‌های دیگر هستند.

برای مثال، شما می‌توانید اصول طراحی یاد بگیرید، اصول طراحی یک مهارت شناور است. شما می‌توانید یک ساختمان طراحی کنید، یا یک سیستم و یا اصلاً یک داستان تخیلی و…

به هر حال، اگر به دنبال موفقیت تضمینی در زندگی هستید، از این مهارت‌هایی که در این مقاله می‌خوانید نباید غافل شوید:

مذاکره یکی از مهم‌ترین مهارت‌های دنیاست!

مهم نیست شما زن، مرد، جوان یا کودک باشید، این مهارت در هر برهه زمانی از زندگی‌تان راهگشاست و موفقیت شما را در روابط بین‌انسانی تضمین می‌کند.

شما چه بخواهید کسب‌وکاری راه‌اندازی کنید یا از استادتان کمک بخواهید در پروژه پایانی دانشگاه‌تان، به مهارت مذاکره نیاز دارید.

حتی برای تربیت فرزندانتان هم باید بتوانید با آن‌ها مذاکره کنید. (چون بچه‌ها مذاکره‌کننده‌های فوق‌العاده‌ای هستند.) مذاکره مهارتی است که به شما کمک می‌کند مهارت‌های مهم دیگری مثل شنیدن، سؤال پرسیدن، فروش و اقناع طرف مقابل نیز را راحت‌تر یاد بگیرید.

از کجا شروع کنم؟ بهترین راه برای شروع یادگیری مهارت مذاکره، مذاکرات کوچک است. کتاب‌هایی هم در این زمینه است که می‌توانید از کتابفروشی‌ها تهیه کنید.

یادگیری زبان انگلیسی

اگر می‌خواهید با میلیاردها انسان بتوانید ارتباط برقرار کنید زبان انگلیسی یاد بگیرید. بهترین آموزشگاههای آیلتس در این‌جا معرفی شده‌اند.

روانشناسی

نکات روانشناسی که روانپزشکان بزرگ مطرح می‌کنند می‌تواند کمک زیادی به موفقیت در زندگی کنند. حتماً برخی از آن‌ها را با یک جستجوی ساده در گوگل یاد بگیرید.

ساز زدن باید بلد باشید؛ اگر می‌خواهید روحتان در آرامش باشد.

ساز زدن نه تنها باعث می‌شود تأثیر خوبی در بین دوستانتان داشته باشد، بلکه به شما کمک می‌کند تمرکز بالایی داشته باشید و بتوانید ریتم و ‌هارمونی را بهتر درک کنید.

از کجا شروع کنم؟ موسیقی را می‌توانید از خانه و یا همان جایی که این مقاله را می‌خوانید با یک جستجو در اینترنت شروع کنید، از نزدیک‌ترین آموزشگاه محل‌تان یا از دوست‌تان که ساز می‌زند بپرسید.

در انتها برای پول درآوردن و کسب ثروت بعد از دوره کرونا پیشنهاد می‌کنیم، حتماً فتوشاپ یاد بگیرید. کشورهای مختلفی به دنبال جذب متخصصان امنیت در حیطه دنیای نرم‌افزار هستند و پول خوبی از این بابت پرداخت خواهند کرد.