کد خبر:303731
پ
مسکن
نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس:

توسعه ساخت و ساز توسط مردم دست دلالان و سوداگران را کوتاه می‌کند/ لزوم تسریع در تامین زیرساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس با بیان اینکه توسعه ساخت و ساز توسط مردم دست دلالان و سوداگران را کوتاه می‌کند بر لزوم تسریع در تامین زیرساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس با بیان اینکه توسعه ساخت و ساز توسط مردم دست دلالان و سوداگران را کوتاه می‌کند بر لزوم تسریع در تامین زیرساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

 

 

*** قانون جهش تولید مسکن
 

 

به گزارش سروش، محمد جلالی در رابطه با وضعیت اجرای قانون جهش تولید مسکن، گفت:

وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن در اجرای قانون مذکور و طرح مسکن نهضت ملی در شهرستان‌های دلیجان و محلات و روستاهای آنها، اقدامات بسیار خوبی داشته اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است.

 

 

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس به بازدیدهای متعدد از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن اشاره و عنوان کرد:

در شهر دلیجان حدود هزار واحد مسکونی در حال ساخت بوده اما بر اساس وعده‌هایی که مسئولان دستگاه‌های اجرایی دارند مقرر بود چند بلوک به عنوان واحدهای پیشران طرح نهضت ملی تا پایان مرداد تکمیل و تحویل مردم شود که متاسفانه با وضعیت پیشرفت پروژه‌‌ها بعید میدانم تا آن زمان به دست مردم برسد اما امیدوارم با همت بیشتر متولیان امر واحدها تا پاییز تکمیل و متقاضیان تحویل شود.

 

 

وی با اشاره به تلاش بنیاد مسکن و اختصاص اعتبارات بیشتر جهت افزایش سرعت ساخت و ساز عنوان کرد:

بسیاری از مسئولان معتقدند که بخش عمده‌ای از واحدها باید با سرمایه بانک‌ها تکمیل شده و سپس مردم سرمایه های خود را وارد کنند.

این درحالی است که به دلیل تاخیر در اجرای پروژه‌ها مردم هنوز امیدوار نیستند لذا اگر واحدهای پیشران تکمیل به مردم تحویل شود، اعتماد متقاضیان نیز جلب می‌شود.

 

 

جلالی با اشاره به ضرورت افزایش همکاری دستگاه‌های اجرایی برای تامین زیرساخت‌های اب و برق و گاز پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن عنوان کرد:

مردم در منطقه آذرآباد محلات زمین‌هایی در اختیار دارند که یک سوم آن به نام شهرداری بوده که در صورت همکاری بیشتر شورای شهر و شهرداری با مالکان برای دریافت پروانه ساخت مسکن در این منطقه ساخته می‌شود.

توسعه ساخت و ساز توسط مردم موجب شکست فعالیت های سوداگری و دلالی زمین و مسکن می‌شود.

 

 

به گزارش سروش، نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس در پایان گفـت:

امیدوارم با افزایش فعالیت وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن، روند ساخت و ساز سرعت بیشتری گرفته و به زودی شاهد تحویل واحدهای مسکونی به متقاضیان باشیم.

 

 

 

انتهای پیام///