کد خبر:293540
پ
۶۲۷۶۴۳۰۶
سروش گزارش می‌دهد:

ستاره‌ای که باعث فراموشی ام‌باپه و هالند شد

موفقیت جود بلینگام باعث شد رئال مادرید خرید ستاره‌هایی مثل کیلیان ام‌باپه و ارلینگ هالند را فراموش کند.

موفقیت جود بلینگام باعث شد رئال مادرید خرید ستاره‌هایی مثل کیلیان ام‌باپه و ارلینگ هالند را فراموش کند.

 

 

*** ستاره‌ای که باعث فراموشی ام‌باپه و هالند شد

 

 

به گزارش سروش، شروع بی عیب و نقص جود بلینگام با رئال مادرید باعث شد تمام معادلات نقل و انتقالاتی این تیم تغییر کند.

او گل‌های تعیین‌کننده‌ای برای رئال به ثمر رسانده است (۱۰ گل در ۱۰ بازی، با میانگین ۱ گل در هر ۸۵ دقیقه) و باعث شده است تا مدیران رئال به کلی خرید ام‌باپه را از سرشان بیرون کنند.  

 

 

*** هالند گزینه اصلی؟

 

 

رئال مادرید در تابستان ۲۰۲۴ تلاش خواهد کرد که از بین ام‌باپه و هالند یک بازیکن را جذب کند که تمایل باشگاه به سمت هالند بیشتر از ام‌باپه است. تابستان ۲۰۲۴ ام‌باپه بازیکن آزاد خواهد شد اما هالند با سیتی قرارداد دارد و رقم فسخ قرارداد او ۲۲۰ میلیون یورو است و طبق اعلام روزنامه آس باشگاه رئال با وجود این رقم فسخ قرارداد سنگین علاقه زیادی به جذب هالند دارد. ماشین گلزنی نروژی بر روی کاغذ، کار راحت‌تری نسبت به کیلیان‌ ام‌باپه برای پیوستن به رئال‌مادرید دارد. او در منچسترسیتی درخشش خوبی دارد و رئال مادرید می‌تواند با پرداخت بند خرید، این بازیکن را از سیتی خریداری کند.  

هالند در حال حاضر پشت سر کوین دی‌بروینه و محمد صلاح در رده سوم پردرآمدترین بازیکنان لیگ برتر قرار دارد اما منچسترسیتی می‌خواهد او را به پردرآمدترین بازیکن تبدیل کند و قراردادی با او ببندد که حداقل ۳۰ میلیون پوند در سال به اضافه پاداش‌های فردی و تیمی عایدی‌اش باشد. به این ترتیب سیتی می‌تواند غول نروژی را از هر گونه وسوسه مادریدی‌ها دور نگه دارد.

 

 

*** آیا مادرید به ام‌باپه نیاز دارد؟

 

 

توجه به ارلینگ هالند و زیر نظر داشتن او به این معنا نیست که رئال مادرید دیگر روی کیلیان ام‌باپه تمرکز نمی‌کند.

در واقع، مادرید همچنان به دنبال به خدمت گرفتن مهاجم فرانسوی است.

ولی حقیقت این است که برداشتن پوسترهای ام‌باپه از اتاق خواب کودکان مادریدی با چسباندن پوسترهای هالند به دیوارها همزمان شده است.

گلزن نروژی با زدن ۵۲ گل در ۵۳ بازی در فصل گذشته درخشید و در تیم ملی کشورش نیز در ۲۷ بازی توانسته است ۲۷ گل به ثمر برساند.   

ام‌باپه فرانسوی قرار است در سال ۲۰۲۴ بازیکن آزاد شود و قصد دارد راهی رئال شود.

او بارها اعلام کرده که دوست دارد پیراهن رئال مادرید را بر تن کند و هواداران رئال هم به جذب او علاقه دارند.

پاری سن ژرمن قیمت فروش این بازیکن به رئال را ۲۵۰ میلیون یورو اعلام کرد که با بی اعتنایی پرس روبرو شد. بسیار بعید است که ام‌باپه در پاری سن ژرمن باقی بماند چرا که در این تیم همه چیز برعلیه او است و حتی جایگاه خود را در بین بازیکنان تیم هم از دست داده است و این موضوع در رای گیری برای بازوبند کاپیتانی کاملا مشهود بود.

بلینگام از نظر مادریدی‌ها همیشه یک بازیکن کلیدی بود که می‌توانست به یک ستاره جهانی تبدیل شود.

حالا این بازیک یک تنه ستاره اصلی تیمش شده است و باعث شده کمتر مادریدی حداقل الان به جذب کیلیان ام‌باپه یا ارلینگ هالند فکر کند.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
سروش
ارسال دیدگاه