کد خبر:288078
پ
فروش داکت اسپلیت (Duct Split)

فروش سیستم وی‌آراف (VRF)، داکت اسپلیت، آکسیال فن، جت فن، پرده هوا برند رزنبرگ

فروش داکت اسپلیت (Duct Split) داکت اسپلیت‌ها در میان انواع سیستم‌های تهویه مطبوع محبوب‌ترین آن‌ها هستند، به نظر می‌رسد اصلی‌ترین دلیل محبوبیت آن‌ها توانایی انجام عملیات سرمایش و گرمایش متناسب با فصول مختلف سال است. امروزه در مکان‌های گوناگونی همچون ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری و… استفاده از آن‌ها بسیار به چشم می‌خورد. داکت اسپلیت‌ها با […]

فروش داکت اسپلیت (Duct Split)

داکت اسپلیت‌ها در میان انواع سیستم‌های تهویه مطبوع محبوب‌ترین آن‌ها هستند، به نظر می‌رسد اصلی‌ترین دلیل محبوبیت آن‌ها توانایی انجام عملیات سرمایش و گرمایش متناسب با فصول مختلف سال است. امروزه در مکان‌های گوناگونی همچون ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری و… استفاده از آن‌ها بسیار به چشم می‌خورد. داکت اسپلیت‌ها با کولر گازی و یا اسپلیت شباهت بسیاری دارند و در واقع تنها تفاوت آن‌ها را می‌توان تفاوت در ساختار یونیت داخلی آن‌ها دانست، این‌گونه که در کولر گازی‌ها، یونیت داخلی را به سهولت می‌توان به سقف و یا روی دیوار نصب نمود، این در صورتی است که نصب یونیت داخلی داکت اسپلیت‌ها بایستی حتماً توکار و درون سقف کاذب قرار گرفته شود. خرید و یا فروش داکت اسپلیت (Duct Split) بیشتر برای ساختمان‌هایی توصیه می‌شود که قبل از پایان مراحل ساخت اقدام به کارگیری و نصب سیستم تهویه می‌کنند.

 

فروش داکت اسپلیت (Duct Split)

فروش وی‌آراف (VRF)

سیستم وی‌آراف (VRF) جدیدترین نوع سیستم تهویه مطبوع است که اولین بار سال ۱۹۸۲ در کشور ژاپن توسط شرکت دایکین اختراع، طراحی و به مرحله تولید رسید. در حال حاضر سیستم‌های تهویه مطبوع VRF در ۵۰ درصد از ساختمان‌های اداری و در ۳۳ درصد از ساختمان‌های بزرگ تجاری این کشور مورد استفاده قرار می‌گیرند. فروش VRF (وی‌آراف) در حال حاضر در تمامی نقاط جهان در حال انجام است و به عنوان یکی از محبوب‌ترین انواع سیستم‌های تهویه مطبوع شناخته می‌شود و شرکت‌های بسیاری در انواع مختلفی از این سیستم را تولید و به بازار جهانی عرضه می‌کنند.

نحوه عملکرد این سیستم به گونه‌ای است که مایع مبرد حاصل از چگالش در یونیت خارجی به انشعاب‌های مختلفی تقسیم و به سمت یونیت داخلی انتقال خواهد یافت و پس از عبور از شیر انبساط، وارد کویل سرمایش DX می‌شود. از سوی دیگر، هوای اتاق که در واقع همان هوای ورودی به یونیت داخلی است، پس از عبور از روی کویل کاهش دما داشته و سپس به‌طور مجدد به اتاق دمیده خواهد شد. از این‌رو می‌توان نتیجه گرفت در سیستم VRF نیز از سیکل تبرید تراکمی بخار (کارنو) استفاده می‌شود.

شرکت فناوری مانا نوین ویرا (اوت) به آدرس اینترنتی https://avet-co.com، نماینده انحصاری فروش انواع سیستم‌های تهویه مطبوع و فن‌های باکیفیت شرکت رزنبرگ در ایران را برعهده داشته، و هدف آن ارائه محصولات باکیفیت این برند با قیمت مناسب است. از این‌رو برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از محصولات ارائه‌شده توسط این شرکت می‌توانید از طریق شماره تلفن ۲۶۸۰۶۷۳۴-۰۲۱ با کارشناسان مجموعه اوت تماس حاصل نمایید.

 

فروش وی‌آراف (VRF)

 

فروش پرده هوا (Air Curtain)

پرده هوا دستگاهی است که با هدف جلوگیری از ورود آلودگی‌ها، گرد و غبار و حشرات موذی به داخل محیط مورد نظر از آن استفاده می‌شود. محل نصب این دستگاه به‌طور معمول در بخش بالایی درب ورودی است. این دستگاه در واقع میان بخش درونی و بیرونی محیطی که نصب می‌گردد، پرده نامرئی ایجاد می‌کند، به‌طوری که به افراد و یا کارکنان و یا وسایل نقلیه اجازه ورود و خروج می‌دهند اما مانع از ورود انواع آلودگی‌ها، گرد و غبار و یا حشرات موذی به داخل محیط می‌شود. از این‌رو با نام دیگر پرده نامرئی نیز شناخته‌شده است. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از این دستگاه، توانایی کاهش قابل‌توجه در هزینه‌های گرمایش و سرمایش محیط است. که به‌طور میانگین این هزینه را تا حدود ۸۵% کاهش خواهد داد. در دست داشتن اطلاعات کافی درباره نحوه نصب و نگهداری دستگاه نکته بسیار مهمی است که بایستی هنگام فروش پرده هوا (Air Curtain) توسط فروشنده در اختیار خریدار قرار گیرد. به عنوان مثال لازم است بدانید امکان از کار افتادن دستگاه در اثر نفوذ آب و گرد و غبار به داخل آن وجود دارد، از این‌رو باید دقت شود که محل نصب این دستگاه در مسیر نفوذ آب نباشد، و در پس از گذشت مدت زمان تعیین‌شده حتماً به وسیله فرد متخصص در این حوزه دستگاه سرویس شود. این دستگاه در بازار در انواع نوع اداری، تجاری و صنعتی در بازار به فروش می‌رسد. تفاوت آن‌ها در شکل ظاهری و میزان مصرف برق است، به گونه‌ای که نوع اداری و تجاری این دستگاه در کنار مصرف برق پایین‌تر از نظر شکل ظاهری زیباتر هستند، در حالی که نوع صنعتی پرده هوا مناسب برای محیط بزرگ صنعتی طراحی و تولید‌شده است و به طبع میزان مصرف برق نیز در آن بالاتر خواهد بود.

 

فروش پرده هوا (Air Curtain)

ارسال دیدگاه