کد خبر:301923
پ
زمین
دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران:

اختصاص ۶۲ هزار هکتار زمین برای مسکن حمایتی

دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران از اختصاص بیش از ۶۲ هزار هکتار زمین به طرح‌های حمایتی مسکن از جمله نهضت ملی مسکن از سال ۱۳۹۸ تاکنون خبر داد.

دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران از اختصاص بیش از ۶۲ هزار هکتار زمین به طرح‌های حمایتی مسکن از جمله نهضت ملی مسکن از سال ۱۳۹۸ تاکنون خبر داد.

 

 

*** اختصاص ۶۲ هزار هکتار زمین برای مسکن حمایتی
 

 

به گزارش سروش، خسرو دانشجو با یادآوری این‌که بر اساس مصوبه سنوات گذشته شورای‌عالی شهرسازی و معماری اختیار الحاق زمین در شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت به کارگروه‌های استان محول شد، درباره جزئیات الحاق اراضی به محدوده شهرها در فاصله سال‌های ۱۳۹۸ تا اردیبهشت ۱۴۰۳، اظهار کرد:

در مجموع بیش از ۶۲ هزار و ۴۵۳ هکتار اراضی به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است که از این میزان بیش از ۳۴ هزار و ۳۵۵ هکتار در شورای عالی شهرسازی و معماری، بیش از ۱۰ هزار و ۵۴۵ هکتار در کمیسیون ماده ۵ و بیش از ۱۷ هزار و ۵۵۱ هکتار در کارگروه‌های استانی و در شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر انجام شده است.

 

 

وی در بیان جزئیات این الحاق‌ها در دولت سیزدهم از مهر ۱۴۰۰ تا اردیبهشت ۱۴۰۳، افزود:

مجموع اراضی که در دولت سیزدهم در شورای‌عالی شهرسازی و معماری، مصوبات کمیسیون ماده ۵ و همچنین کارگروه‌های زیربنایی استان‌ها به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت معادل ۵۴ هزار و ۴۵ هکتار است.

 

 

به گزارش سروش، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در پایان بیان کرد:

بیش از ۲۹ هزار و ۶۴۶ هکتار طی مصوبات شورای‌عالی شهرسازی و معماری، بیش از ۶ هزار و ۸۴۷ هکتار در کمیسیون‌های ماده ۵ و بیش از ۱۷ هزار و ۵۵۱ هکتار در کارگروه‌های استانی و در شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت مصوب و الحاق شد.

 

 

 

انتهای پیام///