کد خبر:278698
پ
طائب
رئیس سابق اطلاعات سپاه در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان مطرح کرد

اختلاس ۹۲ هزار میلیارد تومانی در فولاد مبارکه یک دروغ سیاسی بود/ نماینده مدعی باید مستندات خود را جلوی دوربین ارائه دهد/ این شبهه باید برای مردم روشن و پاسخ داده شود + فیلم

رئیس سابق اطلاعات سپاه با تاکید بر اینکه طرح اختلاس ۹۲ هزار میلیارد تومانی در فولاد مبارکه یک دروغ سیاسی بود، خواستار رفع شبهه و روشن شدن موضوع برای مردم با حضور نماینده مدعی جلوی دوربین و ارائه شفاف مستندات شد.

 

*** اختلاس ۹۲ همتی فولاد مبارکه، آری یا خیر؟

 

به گزارش سروش به نقل از صنایع، حجت الاسلام طائب در جمع دانشجویان دانشگاه زنجان و پیرامون صحت و سقم اختلاس ۹۲ همتی شرکت فولاد مبارکه، اظهار داشت:

اختلاس ۹۲ هزار میلیارد تومانی در شرکت فولاد مبارکه اصفهان یک دروغ سیاسی بود که مطرح شد و هیچکس حاضر نیستند این موضوع را با شجاعت اعلام کنند.

 

وی در ادامه، تصریح کرد:

اختلاس ۹۲ همتی فولاد مبارکه موضوعی است که اگر از مجلس درخواست کنید جزئیات آن را اعلام کند، پاسخ خواهد داد از نماینده‌ای که این موضوع را مطرح کرده است چنین درخواستی داشته باشید.

 

*** نماینده مدعی باید مستندات خود را جلوی دوربین ارائه دهد

 

به گزارش سروش، رئیس سابق اطلاعات سپاه در پایان، تاکید کرد:

بنده در جلساتی که با مسئولین استانی داشتم درخواست کردم، نماینده‌ای که مدعی اختلاس ۹۲ همتی فولاد مبارکه است در رسانه ملی مستندات را اعلام کند.

چراکه در جامعه شبهه‌ای مطرح شده و باید شفاف‌سازی شود.

گفتنی است ۹۲ همت مبلغ سنگینی است و دور از ذهن است، همچنین باید دید شرکت فولاد مبارکه در طی مدت مذکور چنین درآمدی داشته است.

 

 

انتهای پیام///

منبع
صنایع
ارسال دیدگاه