کد خبر:295869
پ
اوجی
وزیر نفت:

افزایش ۲۵.۶ درصدی سرمایه‌گذاری صنعت نفت و گاز/ بهره بردرای ۱۳۰ طرح به ارزش ۲۸.۵ میلیارد دلار در دولت سیزدهم

وزیر نفت از افزایش ۲۵.۶ درصدی سرمایه‌گذاری صنعت نفت و گاز و بهره بردرای ۱۳۰ طرح به ارزش ۲۸.۵ میلیارد دلار در دولت سیزدهم خبر داد.

وزیر نفت از افزایش ۲۵.۶ درصدی سرمایه‌گذاری صنعت نفت و گاز و بهره بردرای ۱۳۰ طرح به ارزش ۲۸.۵ میلیارد دلار در دولت سیزدهم خبر داد.

 

*** وضعیت سرمایه‌گذاری صنعت نفت و گاز

 

به گزارش سروش به نقل از صنایع، جواد اوجی در حاشیه نشست هیئت دولت با بیان اینکه گروه نفت و گاز در سه ماه نخست امسال رشد سرمایه‌گذاری ۱۹.۷ درصدی داشته است، اظهار داشت:

طبق اعلام مرکز آمار ایران، گروه نفت و گاز در سه ماه دوم افزایش سرمایه‌گذاری ۲۵.۶ درصدی را به‌دست آورده که تا به حال سابقه نداشته و البته این افزایش به‌واسطه سرمایه‌گذاری‌ها در صنعت نفت است.

در دولت سیزدهم حدود ۱۳۰ طرح به ارزش ۲۸.۵ میلیارد دلار تکمیل شده و به بهره بردرای رسیده است.

 

وی با اشاره به افزایش درآمد‌های ارزی کشور ادامه داد:

همچنین در این دوره ۵۰ طرح را به ارزش ۴۸.۵ میلیارد دلار آغاز کرده ایم و با سرمایه گذاری‌هایی که در صنعت نفت صورت گرفته، افزایش تولید در زمینه نفت، گاز، فرآورده‌های نفتی، محصولات پتروشیمی و صادرات داشتیم.

 

 

بیشتر بخوانید:

مهمترین اخبار صنایع ایران را اینجا مطالعه کنید

 

 

*** کارنامه، وزارت نفت

 

به گزارش سروش، وزیر نفت در پایان و با بیان اینکه طبق گزارش مرکز آمار ایران، وزارت نفت بهترین کارنامه را دارد، بیان داشت:

سرمایه‌گذاری در صنعت نفت یکی از کار‌های اساسی است که این وزارتخانه همسو با رشد تولید انجام می‌دهد، سرمایه‌گذاری در پروژه‌هایی که رشد تولید و ایجاد ارزش افزوده را برای کشور به ارمغان آورده است.

 

 

انتهای پیام///

منبع
صنایع
ارسال دیدگاه