کد خبر:279821
پ
۱۱۲۰۶۲_۲۴۲
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش:

امروز آخرین فرصت انتخاب رشته‌های بدون آزمون سال ۱۴۰۱

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور عنوان کرد امروز آخرین فرصت شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت رشته های بدون آزمون سال ۱۴۰۱ است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور عنوان کرد امروز آخرین فرصت شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت رشته های بدون آزمون سال ۱۴۰۱ است.

 

 

***امروز آخرین فرصت انتخاب رشته‌های بدون آزمون سال ۱۴۰۱

 

به گزارش سروش، علیرضا کریمیان اظهار داشت:

فرصت ثبت نام و انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت بر اساس سوابق تحصیلی سراسری ۱۴۰۱ از ۳۰ آذر آغاز شده بود که این مهلت ۱۰ دی به پایان رسید و با توجه به درخواست مکرر دانشگاه‌های سراسر کشور تا امروز دوشنبه ۱۲ دی ماه تمدید شد.

 

وی افزود:

علاقه مندان به پذیرش در دوره مذکور تا امروز دوشنبه ۱۲ دی ماه فرصت دارند با مطالعه دفترچه راهنما نسبت به ثبت نام و انتخاب کدرشته محل‌های مورد نظر خود اقدام کنند.

فرصت شرکت در این مرحله تمدید نخواهد شد.

 

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش یادآور شد:

تاکنون بیش از ۷۳ هزار داوطلب در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش بهمن ماه سال ۱۴۰۱ ثبت نام کرده‌اند. نتایج نهایی پذیرش تا پایان دی ماه ۱۴۰۱ اعلام می‌شود.

 

وی یادآور شد:

پذیرش برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته محل‌هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۱ تکمیل نشده بر اساس سوابق تحصیلی یعنی معدل دیپلم صورت می‌گیرد و لازم است داوطلبان در درج معدل کل و معدل کتبی خود دقت کنند چرا که مغایرت معدل کل و یا معدل کتبی واقعی با معدل کل و معدل کتبی اعلام شده توسط داوطلب در تقاضانامه ثبت‌نامی، منجر به لغو قبولی می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
سروش
ارسال دیدگاه