کد خبر:287182
پ
ایمپلنت مگاژن

چرا ایمپلنت کره‌ای مگاژن؟ (+تاریخچه)

ایمپلنت مگاژن یکی از ایمپلنت‌های کره‌ای است که در سال‌های اخیر به بازار عرضه شده است. این ایمپلنت به وسیله جدیدترین تکنولوژی‌های ایمپلنت دندانی باکیفیت ساخت بالا و متریال درجه یک طراحی و ساخته شده است که باعث به‌دست آمدن بهترین نیتجه برای بیماران خواهد شد. قصد داریم در این مقاله به برسی مزایا، معایب […]

ایمپلنت مگاژن یکی از ایمپلنت‌های کره‌ای است که در سال‌های اخیر به بازار عرضه شده است. این ایمپلنت به وسیله جدیدترین تکنولوژی‌های ایمپلنت دندانی باکیفیت ساخت بالا و متریال درجه یک طراحی و ساخته شده است که باعث به‌دست آمدن بهترین نیتجه برای بیماران خواهد شد. قصد داریم در این مقاله به برسی مزایا، معایب و ویژگی‌های این ایمپلنت دندانی بپردازیم.

 

ایمپلنت مگاژن

تاریخچه ایمپلنت مگاژن

برند مگاژن یکی از معتبرترین برند‌های ایمپلنت در سطح جهان می‌باشد این شرکت فعالیت خود را در زمینه ایمپلنت‌های دندانی از سال ۲۰۰۲ آغاز کرده است، محصولات این برند به بیش از ۸۰ کشور جهان فرستاده می‌شود.

ایمپلنت‌های دندانی برند مگاژن از جنس آلیاژ تیتانیوم (Grade4) ساخته می‌شود که استحکام بالایی دارد، سبک و غیر سمی است و در برابر زنگ‌زدگی مقاوم است. سطح ایمپلنت‌های مگاژن با روش الکتروشیمیایی اکسید می‌شود تا بهتر به استخوان و لثه متصل شود. این برند یکی از برند‌های مورد علاقه دندان‌پزشکان در سراسر دنیا است، ایمپلنت‌های مگاژن مزایای زیادی دارند که در ادامه به برسی آن‌ها می‌پردازیم.

یکی از سؤال‌هایی که ذهن بسیاری از بیماران را درگیری می‌کند این است:

قیمت ایمپلنت کره‌ای مگاژن چقدر است؟

قیمت ایمپلنت دندان کره‌ای مگاژن به ازای هر واحد به مبلغ ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ الی ۱۱٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان به همراه روکش و ۱۰ سال ضمانت در کلینیک دندان‌پزشکی روشا در تابستان سال ۱۴۰۲ می‌باشد. در صورتی‌که می‌خواهید ایمپلنت دندان اقساطی انجام دهید و از هزینه انواع برند‌های مطلع شوید، از صفحه زیر دیدن فرمایید.

https://roshadent.com/%d8%a7%db%8c%d9%85%d9%be%d9%84%d9%86%d8%aa-%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86

چرا ایمپلنت مگاژن؟

برند مگاژن یا این‌که یکی از برند‌های نسبتاً جدید در ایمپلنت های کره ای دندانی است و در سال ۲۰۰۲ فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است، ولی در سال ۲۰۰۵ مجوز FDA را کسب کرده است. ایمپلنت‌های مگاژن خیلی زود جای خود را در بازار جهانی ایمپلنت‌های دندانی پیدا کردند، در این سال‌ها، ایمپلنت‌های مگاژن نظر طرفداران زیادی را به سمت خود معطوف کرده است.

همان‌طور که می‌دانید ایمپلنت‌های کره‌ای عمدتاً به عنوان ایمپلنت‌های اقتصادی شناخته می‌شوند؛ اما همه ی ایمپلنت‌های کره‌ای از کیفیت بالایی بر خوردار نیستند، ولی شرکت مگاژن، یکی از شرکت‌های باکیفیت کره‌ای است که ایمپلنت‌های اقتصادی متنوعی را ارائه می‌دهد. اگر بخواهیم یک سری از نقاط قوت این برند را بیان کنیم، به شرح زیر است:

  • کیفیت مناسب
  • قیمت فیکسچر مگاژن
  • ارزش خرید بالا

یکی از نگرانی‌های بزرگ کسانی که قصد انجام ایمپلنت دندان را دارند قیمت ایمپلنت دندان است. ایمپلنت‌های کره‌ای معمولاً به عنوان ایمپلنت‌های ارزان‌قیمت شناخته می‌شوند، ولی همه برند‌های کره‌ای داری کیفیت مطلوبی نیستند، از این‌رو نیاز است که در انتخاب برند ایمپلنت خود بسیار دقت کنید.

یکی از ویژگی‌های ایمپلنت‌های مگاژن که این برند را از دیگر برند‌های کره‌ای متمایز می‌کند، استفاده از متریال باکیفیت بالا است. این ایمپلنت‌ها، از مواد پیشرفته‌ای مثل تیتانیوم ساخته‌شده‌اند، که باعث می‌شود ایمپلنت کاملاً با استخان فک جوش بخورد و دارای اتصال پایداری باشد و استفاده از این مواد باعث جلوگیری از خوردگی و خرابی ایمپلنت‌ها می‌شود.

انواع فیکسچر‌های برند مگاژن

برند مگاژن یکی از تولیدکنندگان بزرگ و پرطرفدار در کره است. این شرکت بزرگ کره‌ای، فیکسچر‌های متفاوتی که دارای ویژگی‌های متفاوتی از یک‌دیگر هستند، طراحی و تولید می‌کند. در این بخش به برسی فیکسچر‌های مختلف برند مگاژن و ویژگی‌های آن‌ها می‌پردازیم. در پروسه قرار دادن ایمپلنت دندان در فک، بخش بزرگی از موفقیت درمان ایمپلنت به کیفیت فیکسچر و ویژگی‌های مورد استفاده‌شده در آن، بستگی دارد، زیرا فیکسچر‌ها در استخوان فک قرار می‌گیرند و باید به آن پیوند بخورند.

همان‌طور که در بالا گفته شد، کیفیت و ویژگی‌های فیکسچر نقش به‌سزایی در موفقیت ایمپلنت دندان ایفا می‌کند. انواع فیکسچر‌های پراستفاده برند مگاژن به شرح زیر است:

  • Any Ridge
  • Palatal
  • Anyone
  • Mini

ایمپلنت Any Ridge

فیکسچر‌های Any Ridge یکی از انواع فیکسچر‌های برند مگاژن می‌باشد که دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. فیکسچر‌های Any Ridge از ثبات اولیه بالایی برخوردارهستند که آن را به گزینه مناسبی جهت استفاده در ایمپلنت‌های فوری تبدیل می‌کند. ایمپلنت‌های فوری می‌تواند به شما کمک کند که هر چه زودتر زیبایی از دست‌رفته خود را بازیابید. فیکسچر‌های Any Ridge به‌دلیل بدست‌آوردن ثبات اولیه مناسب در هر شرایطی معروف هستند.

ایمپلنت Palatal

فیکسچر‌های Palatal، یکی‌دیگر از فیکسچر‌های برند مگاژن است که ویژگی‌های مخصوص به خود را داراست.

به سطوح داخلی دندان‌ها در فک بالا پالاتال و در فک پایین لینگوال می‌گویند. همان‌طور که متوجه شدید فیکسچر‌های Palatal مخصوص به فک بالا می‌باشند و در مستحکم‌کردن دنچر‌های فک بالا کاربرد دارند.

ایمپلنت Anyone

یکی‌دیگر از فیکسچر‌های ایمپلنت مگاژن فیکسچر Anyone می‌باشد. ویژگی منحصربه‌فرد این ایمپلنت در مدت زمان ریکاوری، کم است. از این‌رو برای بیمارانی که نیاز است ریکاوری به حداقل برسد، از این نوع فیکسچر استفاده می‌شود.

ایمپلنت Mini

فیکسچر Mini، یکی از ایمپلنت‌هایی است که دارای مقاومت بالایی است در زمان‌هایی که به‌دنبال مقاومت و استحکام بالا باشید، این ایمپلنت گزینه مناسبی است.

ویژگی‌های ایمپلنت‌های مگاژن

  • ایمپلنت‌های مگاژن از کیفیت نسبت خوبی برخوردار هستند، از این‌رو گزینه مناسب برای انتخاب می‌باشند.
  • ایمپلنت‌های برند مگاژن به‌دلیل استفاده از مواد باکیفیت، غیر سمی بوده و حساسیت‌زا نیستند.
  • ایمپلنت‌های مگاژن با وجود کیفیت مناسب، به‌دلیل قیمت مناسب جزو ایمپلنت اقتصادی محسوب می‌شوند.
  • ایمپلنت‌های مگاژن دارای فیکسچر‌های متنوعی است که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارد.
  • ایمپلنت‌های برند مگاژن دارای گارانتی بوده و و شما ضمانت‌نامه کتبی دریافت خواهید کرد.

آیا ایمپلنت مگاژن ارزش خرید دارد؟

ارزش خرید چیست؟ تناسب میان قیمت و کیفیت یک محصول را ارزش خرید آن محصول می‌گویند. همان‌طور که در بالا گفته شد، ایمپلنت‌های برند مگاژن از قیمت مناسبی برخوردار هستند و جزو ایمپلنت‌های باکیفیت کره‌ای به شمار می‌روند. در نتیجه می‌توان گفت که ایمپلنت کره‌ای مگاژن از ارزش خرید نسبت خوبی برخوردار می‌باشد.

در نتیجه ایمپلنت برای چه کسانی مناسب است؟

  • برای کسانی که دارای تراکم استخوان بالایی هستند، گزینه مناسبی است.
  • کسانی که یک یا چند دندان خود را از دست داده‌اند.
  • کسانی دندان‌های آن‌ها قابل‌ترمیم نیستند.
  • کسانی که به‌دلیل از دست‌دادن دندان‌های خود در جویدن دچار مشکل شده‌اند.

کلام آخر

کلینیک تخصصی روشا با جمع‌آوری جمعی از متخصصان خبره و به‌وجود آوردن محیطی آرام و صمیمی در تلاش است که بهترین خدمات عموعی و تخصصی دندان‌پزشکی را به بیماران گرامی ارائه دهد. در کلینیک روشا، انجام تمامی خدمات ایمپلنت دندان توسط متخصص فک‌وصورت انجام می‌گیرد تا بیماران محترم بهترین خدمات ایمپلنت دندان را دریافت نمایند.

منبع: ایمپلنت مگاژن

ارسال دیدگاه