کد خبر:284910
پ
پنجمین روز بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی (۳۹)
سروش گزارش می‌دهد:

بررسی سوال از وزیر بهداشت در دستور کار صحن علنی قرار گرفت

سوال محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز و بافق از  بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دستور کار صحن علنی قرار گرفت.

سوال محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز و بافق از  بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دستور کار صحن علنی قرار گرفت.

 

 

*** بررسی سوال از وزیر بهداشت در دستور کار صحن علنی قرار گرفت

 

 

به گزارش سروش، نشست علنی امروز- سه شنبه ۲۲ فروردین ماه- مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۲۰۱ تن از نمایندگان آغاز شد.

در این نشست قرار است سوال محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز و بافق از بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بررسی شود.

همچنین نمایندگان در این جلسه ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی،گزارش شوردوم کمیسیون عمران در مورد طرح اصلاح قانون حمایت از بهسازی و نوسازی بافتهای فرسوده پیرامون حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) و حرم مطهر حضرت معصومه (س) و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه یک فوریتی تمدید (پروتکل) موافقتنامه موقت تشکیل منطقه آزاد تجاری بین جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا و دولتهای عضو را بررسی می کنند.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد،ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی(ارجاع از جلسه علنی) وادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار از دیگر برنامه های امروز جلسه علنی خواهد بود.

بررسی تقاضای دو فوریت در مورد طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز و بررسی تقاضای یک فوریت در مورد طرح الحاق ۷ تبصره به ماده ۷ اساسنامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بابت تسهیل روند ساخت و ساز روستایی برای بومیان روستا و حمایت از دولت در جهت ساخت یک میلیون مسکن در سال نیز در دستور کار مجلس قرار دارد.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
سروش
ارسال دیدگاه