کد خبر:294199
پ
۱۷۰۶۸۹۴۰۸
دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی:

توافق عربستان سعودی و کره جنوبی برای ساخت نیروگاه‌های گازی

دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی اعلام کرد شرکت هیوندای کره جنوبی و آرامکو عربستان سعودی برای ساخت نیروگاه گازی در میدان گازی جفورا قراردادی به ارزش ۲.۴ میلیارد دلار امضا کردند.

دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی اعلام کرد شرکت هیوندای کره جنوبی و آرامکو عربستان سعودی برای ساخت نیروگاه گازی در میدان گازی جفورا قراردادی به ارزش ۲.۴ میلیارد دلار امضا کردند.

 

 

*** توافق عربستان سعودی و کره جنوبی برای ساخت نیروگاه‌های گازی

 

 

به گزارش سروش، قرارداد ۲.۴ میلیارد دلاری شرکت های هیوندای و آرامکو در مراسم ۵۰ سال همکاری ساخت و ساز میان عربستان سعودی و کره جنوبی با حضور یون سوک یول رئیس جهموری کره جنوبی امضا شد.

رئیس جمهوری کره جنوبی در حال حاضر برای سفری ۴ روزه در عربستان به سر می برد.

براساس داده های شرکت دولتی آرامکو، میدان گازی جفورا بزرگترین میدان گازی مایع در خاورمیانه است و تخمین زده می شود حدود ۲۰۰ تریلیون فوت مربع گاز طبیعی دارد.

برپایه اطلاعات دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی این قرارداد ارزش کلی پروژه های ساخت و ساز شرکت های کره جنوبی در عربستان را به ۸.۶ میلیارد دلار در سال جاری می رساند.

یون سوک یول در سخنرانی در مراسمی که در نمایشگاه نئوم در مرکز ریاض برگزار شد گفت دو کشور باید آینده ای جدید در زیرساخت ها و همکاری اقتصادی در مسیر تعییرات تکنولوژی و تقاضای زمانه بگشایند.

وی همچنین افزود دو کشور خواهند توانست در صورت ترکیب کردن ظرفیت های کره جنوبی برای ساخت شهرهای پیشرفته با پروژه شهر هوشمند نئوم که در عربستان سعودی اجرایی می شود روشی جدید برای شهرهای آینده ارائه دهند.

همزمان «ناور» اپراتور اینترنت کره جنوبی با امضای قراردادی به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار با وزارت شهرداری عربستان و امور خانه سازی و روستایی برای تاسیس فضاهای مجازی واقعی ” دیجیتال توئین ” در ۵ شهر از جمله ریاض و مکه خدماتی در برنامه ریزی شهری و مدیریت، سیل و پیش بینی آب و هوا ارائه دهد.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
سروش
ارسال دیدگاه