کد خبر:288995
پ
۱۷۰۴۸۵۶۰۸
سروش گزارش می دهد:

جیمز کامرون به شایعه ساخت فیلمی درباره تایتان پایان داد

جیمز کامرون شایعه مذاکره‌اش برای ساخت فیلمی درباره تایتان را رد کرد.

جیمز کامرون شایعه مذاکره‌اش برای ساخت فیلمی درباره تایتان را رد کرد.

 

 

*** جیمز کامرون به شایعه ساخت فیلمی درباره تایتان پایان داد

 

 

به گزارش سروش، جیمز کامرون کارگردان تحسین شده تایتانیک و آواتار در پاسخ به ادعای روزنامه سان به نقل از یک منبع که نامی هم از او برده نشده در توییتی تصریح کرد:

من به طور معمول به شایعات توهین‌آمیز در رسانه‌ها پاسخ نمی‌دهم، اما اکنون نیاز دارم(این کار را انجام دهم). من در خصوص ساخت فیلمی درباره OceanGate در حال مذاکره نیستم و هرگز هم نخواهم بود.

روزنامه سان به نقل از منبعی ناشناس مدعی شده بود که جیمز کامرون در حال مذاکره با یک پخش‌کننده اصلی برای ساخت فیلم یا سریالی درباره آخرین سفر ناگوار زیردریایی تایتان که جان پنج نفر را گرفت، است.

پیشتر، کامرون که ۳۳ سفر به تایتانیک انجام داده بود، از تراژدی کشته شدن پنج نفر که تلاش در مشاهده کشتی غرق شده بودند ابراز تاسف کرده بود.

او یادآوری کرده که در گفت و گویی با ای.بی.سی نیوز دباره این خبر ویرانگر گفته بود مردم بسیار نگران این حادثه بودند.

او گفت که من از شباهت فاجعه تایتانیک متعجبم، جایی که به کاپیتان بارها در مورد یخ در جلوی کشتی خود هشدار داده شد و با این حال او با سرعت تمام در شبی بدون نور ماه وارد یک میدان یخی شد و بسیاری از مردم در نتیجه آن جان باختند.

برای ما، این یک تراژدی بسیار مشابه است که در آن هشدارها مورد توجه قرار نگرفت.

اینکه دقیقاً در همان مکان با تمام غواصی‌هایی که در سراسر جهان در حال انجام است، اتفاق بیفتد، من فکر می کنم شگفت آور است.

واقعاً کاملاً سورئال است.

واکنش جیمز کامرون به ادعای روزنامه سان در حالی است که این روزنامه حتی نوشته بود کارگردان برنده اسکار تایتانیک تلاش دارد تا بازیگران تراز اولی چون «مت دیمون» را برای این سریال انتخاب کند.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
سروش
ارسال دیدگاه