کد خبر:285353
پ
خرید مفتول گالوانیزه

خرید انواع محصولات مفتولی (مفتول گالوانیزه، سیم آرماتوربندی، سیم خاردار و…) در حصار آنلاین

حصار آنلاین از مطرح‌ترین تولیدکنندگان انواع صنایع مفتولی، انواع محصولات مفتولی در ایران است، از این‌رو تمامی محصولات ارائه‌شده در این فروشگاه اینترنتی از مناسب‌ترین قیمت و کیفیت برخوردار می‌باشند. از جمله پرکاربردترین محصولاتی که در این مجموعه تولید و به بازار عرضه می‌شوند می‌توان مفتول گالوانیزه، سیم آرماتوربندی و سیم خاردار را نام برد، […]

حصار آنلاین از مطرح‌ترین تولیدکنندگان انواع صنایع مفتولی، انواع محصولات مفتولی در ایران است، از این‌رو تمامی محصولات ارائه‌شده در این فروشگاه اینترنتی از مناسب‌ترین قیمت و کیفیت برخوردار می‌باشند. از جمله پرکاربردترین محصولاتی که در این مجموعه تولید و به بازار عرضه می‌شوند می‌توان مفتول گالوانیزه، سیم آرماتوربندی و سیم خاردار را نام برد، که در ادامه قصد داریم به معرفی مهم‌ترین ویژگی‌ها و کاربرد‌های هر یک از این سه محصول بپردازیم.

خرید مفتول گالوانیزه

مفتول گالوانیزه از پرکاربرد‌ترین انواع محصولات مفتولی است که برای تولید آن از مفتول سیاه استفاده می‌شود. در واقع برای تولید این محصول ابتدا بر روی مفتول سیاه فرآیند گالوانیزاسیون انجام می‌گیرد، فرآیند گالوانیزاسیون مقاومت این محصول را در برابر اکسید شدن و زنگ‌زدگی بالا برده و از این طریق باعث می‌شود از این مفتول در شرایط آب‌وهوایی مختلف به راحتی بتوان استفاده کرد. در صورتی‌که به دنبال خرید مفتول گالوانیزه هستید بهتر است پیش از اقدام با نحوه تولید این محصول آشنا شوید. برای تولید این محصول مفتولی ابتدا فولاد بدون اکسید در وان روی قرار می‌گیرد. در نهایت سطح مفتول با فلز روی پوشانده می‌شود، فلز روی مقاومت مفتول را در برابر خوردگی افزایش می‌دهد. مفتول گالوانیزه در دو نوع ایرانی و خارجی در بازار به فروش می‌رسد. مفتول گالوانیزه ایرانی به دلیل دارا بودن مقاومت بالا در برابر رطوبت و اکسید شدن در مقایسه با نوع چینی پرفروش‌تر بوده و از قیمت بالاتری نیز برخوردار است.

خرید مفتول گالوانیزه

خرید سیم آرماتوربندی

سیم آرماتوربندی که به آن مفتول سیاه نیز گفته می‌شود. این محصول در کاربرد‌های متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما در صنعت ساخت‌وساز دارای اهمیت ویژه‌ای می‌باشد. برای مثال یکی از کاربرد‌های گسترده این محصول در ساخت قفسه، پارل و… می‌باشد. شایان ذکر است این محصول از انعطاف‌پذیری مطلوبی بهره‌مند است. سیم آرماتوربندی در دو نوع فابریک و تسمه‌ای دسته‌بندی می‌شود. در حال حاضر در زمینه ساختمان‌سازی مصالح جدیدتری طراحی و تولید‌شده است، اما با این حال سیم آرماتوربندی به دلیل داشتن قیمت مناسب پرطرفدارترین آن‌ها می‌باشد. همان‌طور که حتماً می‌دانید از ترکیب فولاد و بتن در ساختمان اعضایی به نام بتن آرمه را ایجاد شده، که به آن بتن مسلح‌شده با فولاد گفته می‌شود. فولاد مورد استفاده در این صنعت، از نوع میلگرد است که به آن آرماتور یا میلگرد آجدار گفته می‌شود. استفاده از سیم آرماتوربندی در ساختمان سبب ثابت نگهداشتن آرماتورها می‌شود. سیم آرماتوربندی باکیفیت، سیمی است که مقاومت کششی مطلوبی داشته و از انعطاف مناسبی برخوردار باشد. زیرا به برای بستن آرماتور بایستی به درستی و با مقاومت بسته شود. برای دریافت اطلاعات درباره مشخصات خرید مفتول سیاه و ثبت سفارش با حصارآنلاین در ارتباط باشید.

خرید سیم آرماتوربندی

خرید سیم خاردار

سیم خاردار نیز یکی دیگر از انواع محصولات پرکاربرد مفتولی می‌باشد که از فولاد نرم برای تولید آن استفاده می‌شود، این محصول دارای کاربرد‌های بسیار متنوعی است، به عنوان مثال حتماً استفاده از سیم خاردار را به منظور حصارکشی و ایجاد امنیت برای مناطق مختلف به وفور مشاهده کرده‌اید. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این محصول که باعث‌شده است در از آن در مناطق مختلف استفاده شود وزن پایین و قیمت مناسب آن می‌باشد. همان‌طور که می‌دانید برای تولید سیم خاردار از سیم فولادی با روکش گالوانیزه استفاده می‌شود. روکش گالوانیزه به‌کار رفته برای ساخت سیم خاردار سبب می‌شود این محصول مقاومت بالایی در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی از خود نشان دهد. تولید سیم خاردار به وسیله دستگاه‌های اتوماتیک انجام می‌گیرد. این محصول دارای دو نوع خطی و حلقوی است. ساختار نوع حلقوی سیم خاردار‌ها از فولاد سخت گالوانیزه و فنر تشکیل‌شده که به‌طور معمول برای ایجاد و حفظ امنیت در مناطق نظامی به‌کار برده می‌شود. به وسیله نوع خطی این محصول مفتولی اطراف باغ و زمین‌های کشاورزی را حصارکشی می‌کنند. در صورتی‌که به دنبال خرید سیم خاردار و انواع محصولات مفتولی و مصالح ساختمانی هستید می‌توانید به وب‌سایت حصار آنلاین به آدرس http://hesaronline.com مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۵۵۴۴۹۴۰۰-۰۲۱ جهت دریافت مشاوره رایگان تماس حاصل فرمایید.

خرید سیم خاردار

ارسال دیدگاه