دوربین مداربسته داهوا

اگر برای خرید دزدگیر یا دوربین مداربسته به بازارهای مربوطه مراجعه نموده باشید، به احتمال خیلی بالایی با برند دوربین داهوا به عنوان یکی از اصلی‌ترین و پرمتقاضی‌ترین اعضای منوط به مجموعه دورببن‌های مداربسته مواجه شده‌اید. ورود به مراکز خرید این دوربین‌ها و تعدد مدل‌های موجود به همراه تکثر تعداد مشتریانی که قصد خرید دارند، موجب می‌شود تا بسیاری از افراد با پرسش چرایی خرید این دوربین‌ها و یا علل الزام به نیاز خرید و نصب آن‌ها مواجه شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا با ارائه توضیحات لازم روند خرید محصول مورد نیازتان از یکی از بهترین برندهای موجود در دنیا یعنی شرکت تولیدکننده‌ی دوربین‌های مداربسته با نام تجاری دوربین داهوا را تسهیل کنیم.

 

دوربین مداربسته داهوا

پیداش دوربین‌ مداربسته

گسترش جوامع بشری و افزایش جمعیت موجب شده است تا روند رفت و آمدها به اماکن مختلف، به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. صیانت از اموال و دارایی‌ها، محیط منزل، محل کار و… از جمله مواردی هستند که همواره در رأس امور مهم برای اغلب مردم بوده‌اند. در زمان‌های دور، معمولاً تنها امر پیشنهادی جهت حراست از مکان‌های مختلف، گماردن یک یا چند مامور حراست بود. به مرور زمان مردم فهمیدند یک یا چند نفر قادر به سرکشی و حفظ حوزه‌ی استحفاظی‌شان از هرگونه خطا و جرم یا جنایت نیستند و از این‌رو دانشمندان دست به تولید محصولاتی به نام دوربین‌های مداربسته زدند.

پس از معرفی ‌و عرضه‌ی این محصول، شرکت‌های زیادی با دسترسی به روند ساخت و تولید آن اقدام به تولید محصول انحصاری برند خود نمودند. یکی از اصلی‌ترین و محبوب‌ترین برندهای تولیدکننده‌ی دوربین مداربسته را می‌توان کمپانی تولید دوربین داهوا دانست. دلیل اصلی محبوبیت محصولات ساخته‌شده توسط کمپانی سازنده دوربین داهوا، کیفیت و تنوع در مدل‌های مختلف آن است. اما دلیل عمده‌ی همه‌گیری علاقمندی به استفاده از همه‌ی برندهای دوربین مداربسته به عنوان محافظ و دزدگیر اماکن، که نام محصولاتی با مارک دوربین داهوا نیز در بین آن‌ها می‌درخشد، چیزهای دیگری است. این دلایل علاقمندی به خرید و نصب دوربین داهوا یا دیگر برندها را می‌توان مزیت‌های استفاده از این ابزارها در نظر گرفت؛ چرا که این علل، در واقع کارآیی‌هایی هستند که توسط دوربین‌های مداربسته به کاربران و مصرف‌کنندگان عرضه می‌شوند.

کاربردهای دوربین‌های مداربسته

همان‌طور که در بندهای پیشین اشاره شد حضور یک دوربین مداربسته در اماکن مختلف مثل محل کار یا حتی بخش‌های مختلف منزل می‌تواند کاربردهای بسیار زیادی را به همراه داشته باشد و از بسیاری خطرات که ممکن است در نبودش به وقوع بپیوندند جلوگیری کند.

مهم‌ترین کارآیی‌های این محصولات را می‌توان به‌صورت خلاصه این چنین بیان نمود:

مراقبت و نگهداری از کودکان و سالمندانی که در منزل یا اتاقی تنها مانده‌اند.
کاهش راه‌های موجود برای ارتکاب به جرم‌هایی همچون دزدی
در دست داشتن دلایلی محکمه‌پسند و محکم پس از ارتکاب به جرم
ثبت شدن آمار و آرشیوها در ادارات و محافل علمی و…

دوربین‌ داهوا

 

دوربین‌ داهوا

 

همان‌طور که گفته شد برند تولیدی موسوم به دوربین داهوا یکی از بهترین و محبوب‌ترین برندهایی است که تاکنون پا به عرصه‌ی مونتاژ و تولید انواع دوربین مداربسته گذاشته است. برند سازنده دوربین داهوا شرکتی است چینی که با در اختیار داشتن ۱۶۰۰۰ کارمند فعال در زمینه‌ی ساخت و تولید محصولات بصری و ویدیو محور فعالیت می‌کند. شرکت سازنده‌ی محصولات برند دوربین داهوا در سال ۲۰۱۵ در میان انبوه شرکت‌های فعال در حوزه‌ی ساخت لوازم ضبط و ویدیو محور به مقام دوم جهانی از لحاظ کیفیت و… دست یافت. این امر نشان از کیفیت و ماندگاری طولانی لوازم تولید شده توسط این برند دارد. دوربین داهوا تنها مختص به یک سبک یا مدل از دوربین‌های مداربسته نیست و این شرکت محصولات بسیار زیاد و متنوعی را به عنوان نمایش دهنده‌ی اتفاقات یا به عبارت دیگر دزدگیر اماکن به بازار عرضه نموده‌ است.

محصولاتی از قبیل:

دوربین مداربسته آنالوگ

این سبک از دوربین داهوا جزء اولین دسته از دوربین‌های مداربسته‌ای هستند که به بازار عرضه شدند. قیمت مقرون به صرفه، سادگی در نصب، کار راحت و… موجب شد تا بسیاری از خریداران دوربین‌های محافظتی به خرید مدل آنالوگ روی بیاورند. اما وجود مشکلاتی چون تأخیر در رساندن تصویر، کیفیت پایین تصاویر، عدم وضوح صدا و… که به عنوان معایب این دستگاه‌ها در نظر گرفته می‌شدند با ظهور مدل‌های جدیدتر بیش از پیش به چشم‌آمده و کم‌کم موجب کاهش تقاضای خرید برای دوربین داهوا‌ی آنالوگ شدند.

دوربین حرارتی

این دوربین‌ها ساختار کاری با استفاده از ثبت حرارت و دمای اجسام، محیط یا افراد دارند. این دوربین‌ها معمولاً برای بررسی مسائل امنیتی، کاراگاهی و… مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دوربین‌های تحت شبکه یا آی‌پی

این سبک از انواع محصولات تولیدشده توسط کمپانی دوربین داهوا در دو‌ مدل کلی بی‌سیم و همراه با کابل تولید می‌شوند. روند کاری این محصولات به‌صورت تبدیل تصاویر به کد صفر و یک است و از همین‌رو فرد قادر به ارسال تصاویر کد شده از بستر اینترنت به دستگاه‌های دیگر است. از ویژگی‌های ارزنده این محصول می‌توان به امکان ارسال همزمان صدا و تصویر، وضوح تصویر، قابلیت تشخیص چهره و… اشاره نمود.

دوربین‌ لامپی، دوربین دید در شب، دوربین‌های مداربسته اسپید دام و… را می‌توان از دیگر انواع دوربین‌های مدار بسته تولید شده از کمپانی تولیدی دوربین داهوا دانست.

 

فروشگاه اینترنتی فرادید

 

پیشنهاد ما به شما جهت خرید محصولات داهوا مراجعه به نشانی الکترونیکی https://faradidcamerashop.com است. پس از ورود به این لینک شما قادر به مشاهده انواع محصولات، خدمات و… فروشگاه اینترنتی فرا دید خواهید بود. مجموعه فروشگاهی فرادید نماینده فروش انواع محصولات مرتبط به دوربین‌های مداربسته جهت حفظ امنیت و آرامش خیال مشتریان خود همواره بر عرضه محصولات باکیفیت از بهترین برندها مصر است. فرادید نماینده فروش برندهای معتبری چون هایک ویژن، داهوا، مکسل است. فروش بی‌واسطه، قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه، ضمانت اصالت کالا، ارسال سریع، پشتیبانی آنلاین و… را می‌توان از خدمات ارزنده‌ی این مجموعه در نظر گرفت.