کد خبر:292439
پ
لیگ برتر ایران
سروش گزارش می‌دهد:

سازمان لیگ و دردسر بازی‌های معوقه پرتعداد/ در انتظار بهم‌ریخته‌ترین جدول لیگ تاریخ!

معوق شدن تعداد زیادی از مسابقات باشگاهی باعث خواهد شد یکی از بهم ریخته‌ترین جداول لیگ برتر تاریخ را مشاهده کنیم.

معوق شدن تعداد زیادی از مسابقات باشگاهی باعث خواهد شد یکی از بهم ریخته‌ترین جداول لیگ برتر تاریخ را مشاهده کنیم.

 

*** بهم‌ریخته‌ترین جدول لیگ تاریخ

 

به گزارش سروش، سازمان لیگ فوتبال بعد از آنکه ۴ بازی از رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر را برگزار کرد، تصمیم به لغو دیدارهای هفته ششم گرفت و قرار است بعد از پایان مسابقات بین المللی (لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های آسیایی هانگژو) برنامه جدید بازی‌ها را اعلام کند.

این اتفاق در حالی رخ داد که پیش از این ۴ بازی دیگر هفته پنجم از جمله دربی پایتخت میان استقلال و پرسپولیس لغو شده بود.

در چنین فضایی اهالی فوتبال در انتظار اعلام برنامه سایر بازی‌های لیگ برتر هستند و این در حالی است که کمیته مسابقات تا زمان مشخص شدن وضعیت تیم ایران در هانگژو نمی‌تواند برنامه رسمی اعلام کند!

در این شرایط مسئولان سازمان لیگ در آخرین تصمیم خود قصد دارند فعلا بازی‌های معوق شده از هفته پنجم و همچنین همه هفته ششم را در برنامه جدید قرار ندهند و بازی‌ها را از هفته هفتم شروع کنند! سهیل مهدی و همکارانش قصد دارند اگر تیم ایران به جمع ۴ تیم برتر هانگژو صعود کرد، بازی‌های هفته هفتم را با نهایتا ۲ یا ۳ روز تعویق نسبت به برنامه قبلی برگزار کنند و مسابقات لیگ را در هفته‌های هشتم و نهم هم ادامه بدهند و بعد در فرصت بهتر هفته ششم و مسابقات معوقه هفته پنجم را برگزار کنند.

از این رو به طور طبیعی برنامه بازی‌های همه تیم‌ها جابه جا می‌شود و این موضوع دردسرها و اعتراض‌هایی را به همراه خواهد داشت. هم حالا در جدول لیگ برتر ۸ تیم یک بازی بیشتر از سایر تیم‌ها انجام داده‌اند و حالا در صورتی که بازی‌های هفته هفتم زودتر از هفته ششم برگزار شود، بازهم اتفاقات عجیبی را در جدول مسابقات شاهد خواهیم بود.

باید دید تدبیر کمیته مسابقات سازمان لیگ و مسئولان ارشد فوتبال برای برگزاری بازی‌های لیگ برتر چیست. بی شک این رویه مورد پسند باشگاه‌های شاغل در لیگ برتر نیست و در روزهای آینده اعتراض‌ها به این شکل برگزاری بیشتر هم خواهد شد.

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه