کد خبر:290616
پ
۶۲۷۰۳۰۸۱
سروش گزارش می‌دهد:

سه فرمانده «قسد» در حمله پهپادی در حومه حلب کشته شدند

سه تن از فرماندهان نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) در حمله پهپادی ترکیه به حومه شمالی حلب کشته شدند.

سه تن از فرماندهان نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) در حمله پهپادی ترکیه به حومه شمالی حلب کشته شدند.

 

 

*** سه فرمانده «قسد» در حمله پهپادی در حومه حلب کشته شدند

 

 

به گزارش سروش، سه تن از فرماندهان نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) در حمله پهپاد ترکیه به یک خودرو در نزدیکی شهرک‌های نبل و الزهرا در حومه شمالی حلب کشته شدند.

خبرگزاری اسپوتنیک نیز گزارش داد، در حملات هوایی پهپاد ترکیه در امتداد مرز سوریه و ترکیه گروهی از افراد مسلح وفادار به ارتش آمریکا از جمله رهبران ملیت‌های خارجی کشته شدند.

 

 

منابع محلی در حومه شمالی حلب سوریه که با خبرنگار «اسپوتنیک» در شرق سوریه تماس گرفتند، گزارش دادند:

«روز جمعه ۱۸ اوت، پهپاد ترکیه یک خودروی توریستی سفید رنگ متعلق به نیروهای «قسد» را در حومه شهرهای نبل و الزهرا در منطقه حائل بین مناطق تحت کنترل ارتش سوریه و نیروهای کرد در حومه شمالی حلب منهدم کرد که منجر به کشته شدن دو فرمانده خارجی و زخمی شدن دو تن از همراهان آنها شد.

این منابع افزودند: حال مجروحان وخیم است، آنها پس از ایجاد حلقه امنیتی در محل هدف گیری، برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

در این راستا، خبرنگار «اسپوتنیک» در شرق سوریه تأکید کرد که «پهپادهای ترکیه برای دومین روز، مواضع و تحرکات شبه‌نظامیان «قسد» را در روستاهای «الطویله» و «تل طؤول» در حومه شهرک تل الغربی در حومه الحسکه در جاده «ام ۴» بمباران کردند.

این خبرنگار اشاره کرد: «هدف‌گیری‌ها علیه مکان‌هایی است که هر از گاهی از آنجا گلوله‌هایی به سمت سنگرها و پایگاه‌های ترکیه واقع در روستاهای شرق راس العین در شمال غربی الحسکه شلیک می‌شوند.»

در ۱۵ اوت، یک هواپیمای بدون سرنشین ترکیه یک خودروی متعلق به نیروهای قسد را در مزرعه شویش در حومه تل تمر در شمال غربی الحسکه هدف قرار داد.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
سروش
ارسال دیدگاه