کد خبر:298879
پ
۱۳۹۹۰۸۲۱۰۰۰۹۳۰_Test_PhotoN
سروش گزارش می‌دهد:

سه پولادمرد ایران در یک‌قدمی پاریس

فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری لیست بروز شده (لانگ لیست) دسته‌های المپیکی را منتشر کرد که سه ملی‌پوش ایران در دسته‌های ۸۹، ۱۰۲ و فوق سنگین شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک پاریس را دارند.

فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری لیست بروز شده (لانگ لیست) دسته‌های المپیکی را منتشر کرد که سه ملی‌پوش ایران در دسته‌های ۸۹، ۱۰۲ و فوق سنگین شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک پاریس را دارند.

 

 

*** سه پولادمرد ایران در یک‌قدمی پاریس

 

 

به گزارش سروش، فدراسیون بین‌المللی آخرین رده‌بندی وزنه‌برداران برای کسب سهمیه المپیک را اعلام کرد.

بر این اساس میرمصطفی جوادی با ثبت مجموع ۳۸۴ کیلوگرم در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ ریاض، در رتبه پنجم دسته ۸۹ کیلوگرم قرار دارد.

در صدر این گروه، دایان لی از چین ایستاده که در مجموع ۱۲ کیلوگرم بالاتر از جوادی رکورد خود را ثبت کرده است.

نفر دوم کارلوس ناسار از بلغارستان با رکورد ۳۹۵ کیلوگرم، ییسون لوپز لوپز از کلمبیا با ۳۹۰ کیلوگرم سوم و جیووانی سانچز از ونزوئلا با ۳۸۵ کیلوگرم نفر چهارم دسته ۸۹ کیلوگرم قرار دارند.

در دسته ۱۰۲ کیلوگرم رضا دهدار با رکورد ۳۹۰ کیلوگرم ثبت شده در مسابقات جهانی کلمبیا، در رده نهم قرار دارد. صدر این گروه در اختیار هوان هوا لیو از چین با ۴۰۴ کیلوگرم است.

فارس الباخ از قطر و اکبر ژورایف از ازبکستان هر دو با رکورد مجموع ۴۰۰ کیلوگرم، نفرات دوم و سوم هستند.

در دسته به‌اضافه ۱۰۲ کیلوگرم علی داودی با رکورد ۴۵۲ کیلوگرمی که در ریاض ثبت کرد، اکنون چهارم است.

لاشا تالاخادزه از گرجستان با اختلاف در صدر این دسته ایستاده و رکورد ۴۷۴ کیلوگرم را در اختیار دارد. گور میناسیان از بحرین با رکورد ۴۶۴ کیلوگرم و وارازدات لالایان از ارمنستان با ۴۶۲ کیلوگرم در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

در بخش بانوان، ریحانه کریمی در دسته ۷۱ کیلوگرم در رده ۳۴ قرار دارد. رکورد ریحانه ۲۱۱ کیلوگرم است که در مسابقات تاشکند ثبت کرد.

سیده‌الهام حسینی نماینده کشورمان در دسته ۸۱ کیلوگرم با رکورد مجموع ۲۳۷ کیلوگرم در رده نوزدهم قرار دارد.

حسینی برای قرار گرفتن در جمع ۱۰ نفر برتر رده‌بندی و کسب سهمیه المپیک نیاز به ثبت حدنصاب حداقل ۲۵۲ کیلوگرم در جام جهانی تایلند را دارد.

سه پولادمرد ایران برای قطعی شدن سهمیه المپیک خود باید در مسابقات جام جهانی تایلند که فروردین ماه برگزار می‌شود حضور فیزیکی داشته باشند.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
سروش