کد خبر:287052
پ
شکستگی گلس ال‌سی‌دی سامسونگ

از کجا بفهمیم شکستگی گلس ال‌سی‌دی سامسونگ اتفاق افتاده؟

صفحه نمایش که اصطلاحاً ال‌سی‌دی نیز نامیده می‌شود، به دلایل زیادی با شکستگی همراه می‌گردد. در صورتی‌که شکستگی آن به دلیل ضربه یا افتادن باشد، ممکن است با شکستگی گلس ال سی دی سامسونگ مواجه شوید یا تاچ گوشی دیگر کار نکند. به‌طور کلی صفحه نمایش، چیزی نشان نمی‌دهد یا در صورت نشان دادن حساسیت […]

صفحه نمایش که اصطلاحاً ال‌سی‌دی نیز نامیده می‌شود، به دلایل زیادی با شکستگی همراه می‌گردد. در صورتی‌که شکستگی آن به دلیل ضربه یا افتادن باشد، ممکن است با شکستگی گلس ال سی دی سامسونگ مواجه شوید یا تاچ گوشی دیگر کار نکند. به‌طور کلی صفحه نمایش، چیزی نشان نمی‌دهد یا در صورت نشان دادن حساسیت خود را از دست‌داده و با لمس صفحه، گوشی عکس‌العملی نشان ندهد. مرکز تعمیرات آیپد نیز امروزه درصد بالایی از تعمیرات خود را صرف تعویض و تعمیر ال‌سی‌دی می‌نماید. به‌طور کلی افراد به دلیل حساسیت بالایی که تعمیرات دارد می‌بایست قبل از تعمیر آموزش تعمیرات اصولی موبایل را طی کرده باشند.

گاهاً در مواردی نیز ضربه‌ وارده به گوشی تنها منجر به ترک یا شکستگی در گلس روی ال‌سی‌دی می‌شود و به خود ال‌سی‌دی و تاچ دستگاه آسیب نمی‌رسد. در این صورت جای نگرانی وجود ندارد و با وجود شکستگی‌ها و ترک‌‌ها صفحه نمایش گوشی برای نمایش برنامه‌ها هیچ مشکلی ندارد و حتی می‌توانید به راحتی با آن کار کنید. در این شرایط تنها لازم است تا گلس صفحه را تعویض نمایید که ضمن راحتی هزینهٔ بالایی را در بر نمی‌گیرد. بی‌شک هزینه تعویض ال‌سی‌دی در مقایسه با تعویض کل مجموعه صفحه نمایش، هزینه‌ای ناچیز می‌باشد.

 

شکستگی گلس ال‌سی‌دی سامسونگ

هزینه تعویض گلس شکسته گوشی سامسونگ

هزینه تعویض گلس ال‌سی‌دی گوشی از سؤالاتی که خیلی از کاربران مطرح می‌‌کنند. کیفیت گلس‌های LCD گوشی نیز متفاوت است؛ لذا توصیه می‌شود همیشه از باکیفیت‌ترین نمونه‌ها و موارد اورجینال استفاده نمایید. اغلب جنس گلس گوشی‌های رده بالای سامسونگ از شیشه گوریلاگلس می‌باشد؛ بنابراین قیمت آن کمی بالاتر خواهد بود، اما با این وجود در مقایسه با قیمت تاچ و ال‌سی‌دی گوشی به مراتب از قیمت کمتری برخوردار است. به همین دلیل تعویض گلس شکسته گوشی سامسونگ برای کسانی که شرایط لازم برای جایگزین کردن این روش تعمیر با تعویض کامل تاچ ال‌سی‌دی را داشته باشند، یک گزینه راه حل عالی به‌شمار می‌رود که هزینه تعمیر را نیز بسیار ناچیز خواهد کرد.

مرکز تعمیرات آیپد

یکی از محبوب‌ترین سیستم‌ها در بین برنامه‌نویس‌ها، طراحان و… مک‌بوک یا لپ‌تاپ اپل است. علت این موضوع؛ کیفیت و قدرت پردازش بالای این سیستم‌ها می‌باشد که همواره بر محبوبیت آن می‌افزاید. اگرچه قیمت این محصولات در مقایسه با دیگر محصولات مشابه خود بالا است، اما راحتی و قدرت کار با سیستم‌عامل مکینتاش می‌تواند تجربه فوق‌العاده‌ای به شما دهد. اما در این میان، کیفیت بالای محصول دلیل بر خراب‌نشدن و نیاز به تعمیر نداشتن آن نمی‌شود. امروزه مراکز مختلفی در راستای تعمیرات این محصولات فعالیت دارند. مجموعه آچار به عنوان مرکز تعمیرات آیپد به‌صورت تخصصی آماده خدمات‌رسانی می‌باشد.‌ بیشترین موارد خرابی در این دستگاه‌ها، شکستگی ال‌سی‌دی، خرابی دکمه‌های کیبورد، شکستگی کیبورد و خرابی باتری می‌باشد. ممکن است در بسیاری از موارد نیز دستگاه شما نیاز به ارتقاء سخت‌افزار داشته باشد. با رعایت اصول در نمونه‌های قدیمی‌تر مک‌بوک می‌توانیم،سخت‌افزار دستگاه را ارتقاء دهیم، این ارتقاء شامل ارتقاء‌ هارد و رم می‌باشد.

 

مرکز تعمیرات آیپد

آموزش تعمیرات اصولی موبایل؛ سخت‌افزار و نرم‌افزار

مجموعه آچار به عنوان مرکزی معتبر برای آموزش تعمیرات اصولی موبایل در حوزه نرم‌افزار و سخت‌افزار فعالیت دارد که به‌صورت فوق تخصصی و کاربردی ارائه می‌شود. در کلاس تعمیر موبایل، تمرین روی انواع گوشی سامسونگ، شیائومی، آیفون و هواوی هر هفته برگزار می‌گردد؛ که فرد در این کلاس‌های آموزشی در دو سطح تخصصی و فوق تخصصی می‌تواند آموزش ببیند. افرادی که به‌دنبال درآمد بیشتر هستند؛ می‌توانند در کلاس‌های سطح فوق تخصصی شرکت کنند و پس از گذراندن آن کلاس، درآمدی بیشتری خواهند داشت. در حال حاضر می‌توان گفت سرمایه‌گذاری در زمینه تعمیرات موبایل می‌تواند ایده خوبی باشد؛ چرا که با سود خوبی همراه خواهد بود؛ البته بشرطی که شما اصول تعمیرات موبایل رو زیر نظر تعمیرکار تمرین کنید و در طی آموزش صبور باشید.

 

اپل آچار

 

امروزه با رشد و توسعه‌ای که در زمینه فناوری صورت‌گرفته، شاهد حضور گسترده‌ای از گوشی‌‌های هوشمندِ اپل می‌باشید که این موضوع نیز منجر به افزایش مهارت در بازار تعمیرات گوشی اپل نیز شده است. برای وارد شدن به این حرفه لازم است تا آموزش تعمیر موبایل را به‌صورت تخصصی در مجموعه‌های معتبر کسب نمایید. در حال حاضر مراکز مختلفی، تعمیرات اپل را با تمرکز بر نرم‌افزار و سخت‌افزار این محصولات انجام می‌دهند. یکی از این مراکز معتبر، مرکز تعمیرات آیفون اپل آچار می‌باشد که با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین تعمیر و ترمیم گوشی‌های اپل، اقدام به تعمیرات انواع گوشی اپل می‌پردازد.

لازم به ذکر است که در این مرکز، تعمیر لپ‌تاپ نیز به‌صورت تخصصی صورت می‌پذیرد. ایراداتی هم‌چون شکستگی صفحه نمایش یا همان شکستگی Touch، مواجه شدن با قطعی صدا و یا ضعف آنتن وایرلس و یا بسیاری از مشکلات دیگر، از جمله خرابی‌های گوشی اپل می‌باشد که در مرکز اپل آچار قابل تعمیر است. مجموعه اپل آچار از مراکز معتبر جهت تعمیر لپ‌تاپ اپل و آیفون بوده که با بهره‌مندی از متخصصین حرفه‌ای اقدام به تعمیرات آیفون می‌نماید. شما می‌توانید با اطمینان خاطر تعمیراتی تخصصی همچون تعمیر ال‌سی‌دی مک‌بوک ایر، تعویض دوربین ایفون ۷ پلاس و… خود را به این مرکز بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت applea4.com مراجعه نمایید.

ارسال دیدگاه