کد خبر:288471
پ
بیرو
سروش گزارش می‌دهد:

علی بیرو و مخالفت‌ها

 اقدام غیرمنتظره علی بیرانوند در فسخ با باشگاه پرسپولیس هواداران این باشگاه را به شدت ناراحت کرده است.

 اقدام غیرمنتظره علی بیرانوند در فسخ با باشگاه پرسپولیس هواداران این باشگاه را به شدت ناراحت کرده است.

 

 

*** علی بیرو و مخالفت‌ها

 

 

به گزارش سروش، علی بیرانوند در یک اقدام غیرمنتظره با رفتن به سازمان لیگ قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس را فسخ کرد که این اقدام علی بیرو هرگز برای طرفداران پرسپولیس قابل قبول نیست و در صفحات مجازی به آن واکنش نشان داده اند.

 

رقم قرارداد استقلال برای جذب بیرانوند آنقدر بالا است که بیرانوند هنوز به مخالفت‌ها با فسخ قراردادش اعتنایی نکرده البته بیرانوند در جدیدترین صحبت‌های خود عنوان کرده است اگر پرسپولیس نصف رقم قرارداد استقلال را بدهد در پرسپولیس می‌ماند که باید دید باشگاه پرسپولیس حاضر است برای این بازیکن این رقم را بپردازد یا خیر؟!

 

در این میان بیشترین کسانی که ضرر می‌کنند هواداران هستند و لازم است توجه ویژه به هواداران سرخپوش شود و باید انتظارات آن‌ها برآورده شود.

 

برخی از کاربران در فضای مجازی به علی بیرانوند کنایه زده‌اند و گفته‌اند آیا پولی که می‌خواهی از استقلال بگیری ارزش این را دارد که خودت را از چشم هوادارانی که همواره مورد تشویق آن‌ها بودی بیاندازد یا خیر؟

 

برخی هم می‌گویند همین چند هفته پیش بود در استادیوم آزادی شعارهایی بر علیت داده شد و تعجب می کنیم که چجوری می‌خواهی به استقلال بروی؟!

 

برخی دیگر هم می‌گویند پرسپولیس جای بازیکن پولکی نیست و این باشگاه اسطوره‌هایی به خود دیده که با یک زنگ پای میز می‌آمدند و سفید امضاء می‌کردند و پرسپولیس جای بازیکنی که برای پول به هواداران پشت می کند، نیست.

 

 

 

انتهای پیام///

 

منبع
سروش
ارسال دیدگاه