کد خبر:293444
پ
امیر سیاح
رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار:

قطع خدمات بانکی و مالیاتی کسب و کارهای فاقد شناسه یکتا از ۱۴۰۳/ تمام مجوزهای کاغذی باید تا نیمه دوم امسال تبدیل به شناسه یکتا شوند

رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار از قطع خدمات بانکی و مالیاتی کسب و کارهای فاقد شناسه یکتا از ۱۴۰۳ خبر داد.

رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار از قطع خدمات بانکی و مالیاتی کسب و کارهای فاقد شناسه یکتا از ۱۴۰۳ خبر داد.

 

 

*** قطع خدمات بانکی و مالیاتی کسب و کارهای فاقد شناسه یکتا از ۱۴۰۳
 

 

به گزارش سروش به نقل از صنایع، سید امیر سیاح با بیان اینکه از سال ۱۴۰۳، ارائه سرویس‌های حکومتی به کسب و کارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند قطع می‌شود، اظهار داشت:

براین اساس، مجوزهایی که از مسیر درگاه ملی مجوزهای کشور mojavez.ir صادر نشده باشند با مشکلات مالیاتی، بانکی و خدمات دولتی مواجهه خواهند شد.

 

 

وی در ادامه، افزود:

طبق قانون، بانک باید به فعال اقتصادی حساب تجاری اختصاص دهد و لازمه این امر داشتن شناسه یکتا است. شناسه یکتا نیز در حقیقت مجوز الکترونیکی است که از طریق درگاه ملی مجوزها صادر می‌شود.

 

 

*** تمام مجوزهای کاغذی باید تا نیمه دوم امسال تبدیل به شناسه یکتا شوند 
 

 

به گزارش سروش، رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار در پایان و با اشاره به اینکه بر اساس قانون، باید تمام مجوزهای کاغذی تا نیمه دوم امسال تبدیل به شناسه یکتا شوند، بیان داشت:

️مجوزهایی که از سال ۱۴۰۲ به بعد خارج از درگاه ملی مجوزها صادر شده و در بانک اطلاعات کسب و کارها ثبت نشده باشند، از نظر دولت اعتبار قانونی ندارند.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
صنایع
ارسال دیدگاه