کد خبر:281650
پ
توری مگنتی

مزایای نصب توری مگنتی نوین پلاست

توری مگنتی توری مگنتی، یک نوع توری است که برای پوشش درب‌ها استفاده می‌شود. توری مگنتی با استفاده از آهنربا، بدون نیاز به دست شما سریع بسته و مانع ورود حشرات به داخل خانه یا محل کار شما می‌شود. در ادامه برای شناخت و بررسی توری مگنتی یا توری آهنربایی همراه ما باشید. خرید پرده […]

توری مگنتی

توری مگنتی، یک نوع توری است که برای پوشش درب‌ها استفاده می‌شود. توری مگنتی با استفاده از آهنربا، بدون نیاز به دست شما سریع بسته و مانع ورود حشرات به داخل خانه یا محل کار شما می‌شود. در ادامه برای شناخت و بررسی توری مگنتی یا توری آهنربایی همراه ما باشید.

خرید پرده مغناطیسی توری اصل با قیمت مناسب از درب کارگاه تولید پرده مغناطیسی نوین پلاست

 

نصب توری مگنتی درب سوپرمارکت

فهرست مطالب

توری مگنتی چیست؟

ساختار توری مگنتی

کیفیت توری مگنتی

مزایای توری مگنتی

نحوه شستشو توری مگنتی

موارد استفاده از توری آهنربایی

سوالات متداول

 

توری آهنربایی نصب‌شده در قصابی

 

توری مگنتی چیست؟

یکی از راه‌های تهویه هوا در فصول گرم، استفاده از بازشوهای خانه است که می‌تواند درب یا پنجره باشد. حشرات موزی از طریق این بازشوها وارد فضای بسته می‌شوند و افراد را آزار می‌دهند. از توری آهنربایی یا توری مگنتی در اصل برای جلوگیری از ورود حشرات موزی استفاده می‌شود. هم‌چنین شبکهٔ توری ریز در توری مگنتی، باعث تهویهٔ مناسب و گردش هوا در فصول مختلف می‌شود. یکی از موارد استفاده از توری مگنتی یا آهنربایی، پوشش درب‌های ورودی‌ در فضاهای مختلف است که با توجه به رفت‌وآمد باید عملکرد مناسبی برای باز و بسته‌شدن داشته باشد. توری مگنتی برای رفع همین نیاز شما ساخته می‌شود.

ساختار توری مگنتی

این توری از یک پارچه با شبکه توری ساخته‌شده که از وسط به دو قسمت تقسیم می‌شود تا فضای لازم را برای عبور افراد ایجاد کند. با توجه به نیاز هر فرد و تولید هر شرکت، جنس عناصر ساختاری در درب‌های توری متفاوت است اما معمولاً از جنس فایبر گلاس ساخته می‌شوند. هم‌چنین توری مگنتی در ابعاد مختلف با توجه به اندازه‎های مورد نیاز شما در بازار تولید می‌شوند. دیگر بخش سازندهٔ مهم توری مگنتی یا آهنربایی، مگنت‌های مغناطیسی آن است که با توجه به کاربرد آن، باید بسیار عملکرد خوبی داشته باشد. این مگنت‌ها با قابلیت مغناطیسی زیاد بر لبه‌‌های میانی پارچه توری پرچ می‌شوند و جدا شدن آن تقریباً ناممکن است. تعداد این مگنت‌ها در توری آهنربایی باید به اندازه‌ای باشد که هنگام بسته‌شدن، لبه‌های پارچه توری را کاملاً به یکدیگر متصل کند و از ورود حشرات از بین مگنت‌ها جلوگیری کند. علاوه بر موارد بالا یک لایه چسبی اطراف توری آهنربایی وجود دارد تا شما بتوانید آن را به راحتی روی پرده خود نصب کنید. قابلیت چسبندگی این چسب بسیار بالا است و در طولانی‌مدت بر روی پرده شما باقی می‌ماند.

کیفیت توری مگنتی

معمولاً توری آهنربایی در فضاهایی استفاده می‌شود که از یک طرف با فضای بسته و از طرف دیگر با فضای آزاد در ارتباط است. با توجه به این‌که در فضای آزاد آفتاب مستقیم می‌تابد و توری مگنتی در معرض باد، خاک، و بارش باران است، باید کیفیتی داشته باشد تا در برابر این عوامل مقاوم باشد. طراحی آن نیز به‌ گونه‌ای باشد که نیاز افراد را برطرف کند و طول عمر معقولی داشته باشد.

 

توری مغناطیسی نمونه نصب‌شده در نانوایی

مزایای توری مگنتی

قبل از خرید هر محصول، دانستن مزیت‌های آن به ما کمک می‌کند تا انتخاب درستی بر اساس نیازهایمان داشته باشیم. مزیت‌های توری مگنتی یا توری آهنربایی عبارت است از:

  • دارای اندازه و رنگ‌بندی متنوع است و ابعاد در و پنجره‌های مختلف را پوشش می‌دهد.
  • در برابر نور خورشید و عوامل طبیعی مقاوم است.
  • عملاً به‌صورت خودکار باز و بسته می‌شود و به فشار اهرمی احتیاجی ندارد.
  • هنگام نصب به در و پنجره آسیب نمی‌رساند.
  • نصب آن بر پرده بسیار راحت است و به نیروی متخصص احتیاج ندارد.
  • طول عمر آن زیاد است و با توجه به تولیدات داخلی قیمت آن مناسب است.
  • برای استفاده در کاربری‌های مختلف مناسب است و محدودیتی ندارد.
  • ظاهر آن متناسب با محیط است.
  • تعداد مگنت‌های آن زیاد است و مانع از عبور حشرات از بین دو قسمت شبکهٔ توری می‌شود.
  • شستشوی آن راحت است و به بخارشوی احتیاج ندارد.
  • باعث تهویه هوا در محیط بسته می‌شود.
  • بر نور خانه تأثیر نمی‌گذارد.
  • در برابر حرارت و دمای زیاد مقاوم است.
  • شبکه توری منسجم است و دچار پارگی نمی‌شود.

نحوه شستشو توری مگنتی

همان‌طور که گفتیم، توری مگنتی در معرض عوامل محیطی قرار دارد و در مرور زمان خاک و غبار را به خود جذب می‌کند. طراحی و نصب این توری به‌صورتی است که شما می‌تواند در حالت نصب‌شده آن را تمیز کنید. در مرحله اول می‌توانید شبکه توری را با استفاده از پارچه مرطوب یا اسپری به مواد شوینده ملایم، آغشته کنید. بعد از این مرحله با استفاده از یک پارچه ضخیم یا مسواک می‌توانید غبار را از میان پارچه توری تمیز کنید. در نهایت باید توری مگنتی را با آب شستشو دهید تا مواد شوینده از روی آن شسته شود. معمولاً با شستشو و استفاده از مواد شوینده آسیبی به پرده‌های مگنتی وارد نمی‌شود اما بهتر است از فشار بیش از حد بر توری خودداری کنید زیرا فشار و ساییدن شبکه توری، طول عمر آن را کاهش می‌دهد.

موارد استفاده از توری آهنربایی

  • ورودی مکان‌های عمومی بزرگ مثل بیمارستان‌ها و ادارات خدماتی
  • ورودی رستوران و هتل
  • ورودی فروشگاه‌های بزرگ و مغازه‌های تجاری
  • درب تراس یا حیاط خانه
  • پنجره‌های بزرگ و کوچک که از فضای جلوی آن‌ها استفاده می‌شود.

 

توری آهنربایی نصب‌شده در درب رستوران

سؤالات متداول

  • قیمت توری مگنتی چقدر است؟

قیمت توری آهنربایی به عوامل مختلفی مثل ابعاد توری، رنگ و جنس آن بستگی دارد. اگر ابعاد توری موردنیاز شما زیاد باشد قیمت آن به‌طبع بیشتر خواهدبود. هم‌چنین اگر شما به توری احتیاج دارید که در مکان پر رفت‌وآمد استفاده می‌شود و در معرض آفتاب و رطوبت است، باید از یک محصول با مگنت‌های قوی و شبکه توری مقاوم استفاده کنید. این ویژگی‌ها کمی قیمت توری را افزایش می‌دهد. در کل قیمت توری مگنتی در بازار بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان است.

  • توری مگنتی چگونه کار می‌کند؟

این توری با استفاده با کوچک‌ترین حرکت از یکدیگر جدا می‌شود و به‌صورت خودکار با استفاده از آهنربا بسته می‌شود.

  • جنس توری مگنتی چیست؟

همان‌طور که گفتیم شرکت‌های مختلف، توری آهنربایی را در جنس‌های مختلف در بازار عرضه می‌کنند اما جنس متداول آن از فایبرگلاس در کیفیت‌های گوناگون است.

  • توری مگنتی چگونه نصب می‌شود؟

برای نصب پرده توری مغناطیسی کافی است محل نصب را تمیز کنید و روکش قسمت چسبنده را جدا کنید. در مرحله بعد با حوصله آن را روی پرده خود بچسبانید تا هم‌پوشانی کامل داشته باشد.

ارسال دیدگاه