کد خبر:297163
پ
۱۷۰۸۲۶۷۴۴
رهبر معظم انقلاب:

مساله زن در اسلام یکی از نقاط قوت اسلام است/ بانوان می‌توانند در انتخابات نقش‌آفرین باشند

رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه مساله زن در اسلام یکی از نقاط قوت اسلام است تاکید کردند بانوان می‌توانند در انتخابات نقش‌آفرین باشند.

رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه مساله زن در اسلام یکی از نقاط قوت اسلام است تاکید کردند بانوان می‌توانند در انتخابات نقش‌آفرین باشند.

 

 

*** دیدار زنان و دختران با رهبر معظم انقلاب 

 

 

به گزارش سروشف هزاران نفر از زنان و دختران با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

 

 

رهبر انقلاب در این دیدار اظهار داشتند: 

مساله زن در اسلام یکی از نقاط قوت اسلام است. اسلام منطق محکم و قوی و پشتوانه عقلانی در همه بخش‌های مربوط به زن دارد.

 

 

ایشان در ادامه افزودند: 

امروز در دنیا دو رویکرد در همه‌ این زمینه‌ها وجود دارد؛ یک رویکردی رویکرد رایج متداول غربی است که در کشورهای غیر غربی هم رواج پیدا کرده در همه‌ زمینه‌هایی که ذکر کردم. یک رویکرد هم رویکرد اسلامی است، این دو در مقابل هم قرار دارند.

 

 

رهبر انقلاب ادامه دادند:

منتها یک نکته‌ای وجود دارد که این نکته به نظر من نکته‌ قابل توجهی است و آن، این است که نظام فرهنگی و تمدّنی غرب در این مسائل حاضر به مباحثه نیست، از ورود در بحث و تحقیق فرار می کند. 

 

 

حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند:

بسیاری از سؤالات در این زمینه‌ها را فرهنگ غربی، نظام غربی، نظام تمدّنی و فرهنگی غربی جلو نمی‌آید که بحث بکند. مسأله را با جنجال و هوچی‌بازی و استفاده از هنر و سینما و زور و فضای مجازی و اینها پیش می برد. بحث حاضر نیست بکند، جواب حاضر نیست به سؤال ها بدهد. علت هم این است که غرب هیچ منطقی ندارد. 

 

 

ایشان تصریح کردند:

واقعاً عظمت فاطمه‌ زهرا (سلام‌اللّه‌علیها) را با هیچ انسانی، جز همان اهل‌بیت پیغمبر و خود رسول اللّه و اولادش نمی شود مقایسه کرد.

به نظر من زن مسلمان الگویی بهتر از فاطمه‌ زهرا (سلام‌اللّه‌علیها) نمی تواند پیدا کند. 

 

 

رهبر معظم انقلاب بیان داشتند:

بانوان عزیز جامعه‌ اسلامی ما سعی کنند دنبال فاطمه‌ زهرا حرکت کنند هم در امر خانه‌داری هم در امر فعالیت اجتماعی و سیاسی هم در حکمت و دانش. 

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
سروش
ارسال دیدگاه