معرفی رسانه خبری، تحلیلی و آموزشی میهن سیگنال

امروزه عده زیادی هستند که به بازار ارزهای دیجیتال علاقه دارند اما ممکن است بدون آگاهی وارد این عرصه شوند و به جای سود، ضررهای زیادی متحمل شوند. در نتیجه، نیاز به وجود یک منبع که بتواند اطلاعات درستی در اختیار کاربران قرار دهد، به شدت احساس می‌شود. پیشنهاد ما به شما رسانه میهن سیگنال است که با گردآوری آخرین اخبار روز، تحلیل‌های تکنیکال و آموزش‌های رایگان در زمینه رمزارزها خدمت بزرگی به کاربران ایرانی می‌کند. شما می‌توانید اخبار و تحلیل‌های ارز دیجیتال را از وب‌سایت میهن سیگنال دنبال کنید.

 

 

هدف تیم میهن سیگنال (mihansignal.com) که متشکل از افراد مجرب و تحلیل‌گر است، ارتقاء سطح دانش کاربران ایرانی در مورد رمزارزهاست. پس چنان‌چه می‌خواهید با نحوه معامله در صرافی‌ها یا استفاده از انواع کیف پول‌ها آشنا شوید به کاربران میهن سیگنال بپیوندید. حتی اگر از تجربه کافی در این زمینه برخوردار هستید قطعاً به اطلاع از اخبار روز نیاز دارید و همواره مشتاقید در مورد وضعیت کلی بازار رمزارز‌ها بدانید. پس در هر صورت میهن سیگنال می‌تواند یار خوبی برای شما به‌منظور فعالیت در بازار رمزارزها باشد.

کریپتوکارنسی در سال‌های اخیر به یک پدیده جهانی تبدیل شده است، اگرچه هنوز چیزهای زیادی در مورد این فناوری وجود دارد که باید تکامل باید. نگرانی‌های زیادی پیرامون این فناوری و ظرفیت آن برای ایجاد اختلال در سیستم‌های مالی سنتی احساس می‌شود. با این حال بسیار مورد استقبال قرار گرفته و طرفداران زیادی دارد.

گسترش روزافزون ارزهای دیجیتال

یک ارز دیجیتال با استفاده از تکنیک‌های رمزنگاری پیشرفته به نام رمزنگاری ایجاد و مدیریت می‌شود. ارز دیجیتال با ایجاد بیت کوین در سال ۲۰۰۹ از یک مفهوم آکادمیک به یک واقعیت (البته از نوع مجازی) تبدیل شد. بیت کوین در سال‌های بعد طرفداران فراوانی یافت و در آوریل ۲۰۱۳ توجه سرمایه‌گذاران و رسانه‌ها را به سمت خود جلب کرد. بعد از آن ارزهای دیجیتال دیگری نیز به وجود آمدند و وارد بازار رمزنگاری شدند.

امروزه عده زیادی هستند که معتقدند آینده مالی دنیا در اختیار ارزهای دیجیتال قرار دارد. رمز ارزها تمام مشکلات بانکداری مدرن را از بین می‌برند. در صورت استفاده از آنها هیچ محدودیتی برای وجوهی که می‌توانید انتقال دهید وجود ندارد، حساب‌های شما هک نمی‌شوند و هیچ نقطه شکست اصلی به چشم نمی‌خورد. با رسانه میهن سیگنال می‌توانید در مورد رمز ارزها و فواید آنها بیشتر بدانید و این ارزهای دیجیتالی را بهتر بشناسید.

در نتیجه همواره بر تعداد ارزهای دیجیتال و طرفداران رمزنگاری افزوده می‌شود. امروزه هزاران ارز دیجیتال وجود دارد که برخی بسیار جذاب و آینده‌دار هستند و حتی در دنیای واقعی نیز کاربردهای فراوانی دارند. هر روز یک ارز دیجیتال جدید تولید می‌شود و در دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به رشدی که آنها در حال حاضر تجربه می‌کنند، احتمال زیادی وجود دارد که تعداد بیشتری نیز در آینده به وجود آید.

آینده‌ پیشرو ارزهای دیجیتال

برخی از محدودیت‌هایی که در حال حاضر ارزهای دیجیتال با آن مواجه هستند، ممکن است به مرور زمان از طریق پیشرفت‌های فناوری برطرف شود. از جمله این محدودیت‌ها می‌توان به از بین رفتن ثروت دیجیتال فرد با خرابی رایانه، یا غارت یک صندوق مجازی توسط یک هکر اشاره کرد. هر چه فناوری بلاک چین پیشرفت می‌کند کمتر با چنین مشکلاتی مواجه خواهیم شد. هر چند در حال حاضر نیز کسب آگاهی در مورد رمز ارزها و موارد مختلف مربوط به آنها می‌تواند از بروز مشکلات جلوگیری کند. این آگاهی می‌تواند از طریق رسانه میهن سیگنال به دست آید.

در حالی که تعداد افرادی که ارزهای دیجیتال را می‌پذیرند به طور پیوسته افزایش یافته است، آنها هنوز در اقلیت هستند. برای اینکه ارزهای دیجیتال به طور گسترده مورد استفاده قرار گیرند، ابتدا باید در میان مصرف‌کنندگان مقبولیت گسترده‌ای کسب کنند. با این حال، پیچیدگی نسبی آنها در مقایسه با ارزهای معمولی احتمالاً اکثر مردم را منصرف خواهد کرد، البته به جز افرادی که دارای تفکری آینده‌نگر و مدرن هستند. با میهن سیگنال می‌توانید به این طرز تفکر برسید و با خیال آسوده در دنیای ارزهای دیجیتال به فعالیت بپردازید.

 

آنچه رسانه میهن سیگنال ارائه می‌دهد

رسانه میهن سیگنال (mihansignal.com) با ارائه مطالب در بخش‌های مختلفی مانند اخبار روز، آموزش، تحلیل‌های روزانه و کوتاه‌مدت و بلندمدت اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیار کاربران خود قرار داده و به افزایش آگاهی آنها در مورد بازار سرمایه و ارزهای دیجیتال می‌پردازد.

مطالب آموزشی نیز در قالب دسته‌های مختلفی مانند آموزش کار با صرافی‌ها، کیف پول‌ها، کلاهبرداری‌ها و غیره عرضه می‌شود تا کارایی بیشتری برای کاربران داشته باشد. از طرفی میهن سیگنال هر هفته ویدئوهای بسیار جذابی را به‌صورت رایگان در یوتیوب بارگذاری می‌کند. علاوه بر این در رسانه‌های اجتماعی توییتر و اینستاگرام نیز کاربران را در جریان مسائل روز مربوط به ارزهای دیجیتال قرار می‌دهد.

در وب وب‌سایت میهن سیگنال، در کنار همه این‌ها دوره‌های آموزشی متنوعی وجود دارد. از جمله این دوره‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوره رایگان کار با صرافی‌های خارجی
  • دوره آموزش کار با ابزار فیبوناچی
  • دوره کسب درآمد از ارزهای دیجیتال
  • دوره عملی معامله گری آلت کوین ها

حال اگر مبتدی هستید می‌توانید با استفاده از شرکت در دوره آموزشی رایگان کار با صرافی‌های خارجی فعالیت خود را شروع کنید و از کسب درآمد در بازار ارزهای دیجیتال لذت ببرید.

مهم‌ترین دوره‌های آموزشی میهن سیگنال

دوره رایگان آموزش کار با صرافی‌های ارز دیجیتال میهن سیگنال

در این دوره ویدئویی رایگان می‌توانید با صفر تا صد استفاده از صرافی‌هایی مانند بایننس و کوکوین و کوینکس و … آشنا شوید و به خرید و فروش ارز دیجیتال و معامله از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن بایننس و کوکوین و کوینکس بپردازید. این دوره تمام این موارد را به‌صورت بسیار ساده و روان آموزش داده و حتی یک مبتدی به‌راحتی می‌تواند مطالب آموزشی آن را درک کرده و آنها را به کار بگیرد.

این دوره شامل بیش از ۱۸۰ دقیقه فیلم آموزشی است که موجب افزایش دانش کاربران در حوزه ارزهای دیجیتال می‌شود. کاربر بعد از گذراندن این دوره می‌تواند به انجام معامله در صرافی‌های خارجی بپردازد.

از جمله مهارت‌هایی که در این دوره می‌آموزید، موارد زیر است:

  • مهارت اول : ثبت‌نام در صرافی، آشنایی با صفحه کاربری و نحوه شارژ حساب از طریق صرافی‌های ایرانی
  • مهارت دوم: آشنایی با نحوه انجام معامله در صرافی بایننس و نحوه استفاده از ابزارهای Limit – Market – OCO
  • مهارت سوم: آشنایی با استیکینگ، نحوه برداشت وجه و کار با اپلیکیشن موبایل صرافی بایننس
  • مهارت چهارم: آشنایی با مارجین، فیوچرز، اهرم و توکن‌های اهرم دار

 

دوره کسب درآمد از ارزهای دیجیتال میهن سیگنال

این دوره که بیش از ۲۵ ساعت فیلم آموزشی است موارد زیر را شامل می‌شود:

  1. مفاهیم اصلی در مورد بازار ارزهای دیجیتال مانند طرز کار بلاک چین و نحوه مکانیزم پاداش‌دهی به ماینرها
  2. تحلیل فاندامنتال و مهم‌ترین فاکتورها و عوامل برای شناخت یک پروژه ارزشمند به‌منظور سرمایه گذاری
  3. تحلیل تکنیکال و اندیکاتورها و بررسی بهترین موقعیت‌های ورود و خروج در تمام بازارهای مالی
  4. استراتژی‌های معاملاتی سودده و کاملاً تجربی برای افزایش بازدهی معاملات
  5. بهترین صرافی‌ها برای ترید و نکات مربوط به معامله‌گری
  6. روش‌های امن نگهداری بیت کوین و ارزهای دیجیتال به‌عنوان سرمایه گذاری بلندمدت
  7. کیف پول‌های مخصوص نگهداری امن ارزهای دیجیتال
  8. نحوه کارکرد ماینرها و بهترین دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال
  9. محاسبه میزان بازدهی دستگاه‌های ماینر
  10. نحوه ترید کردن در صرافی‌های بزرگی مانند بایننس، کوکوین و کوینکس
  11. شناخت صرافی‌های ایرانی
  12. جدیدترین روش‌های کلاهبرداری و خطرات سرمایه‌گذاری
  13. به‌روزترین متد مدیریت سرمایه و محاسبه ریسک
  14. روش‌های تحلیل احساسات برای حدس رفتار آینده عموم تریدرها و سرمایه‌گذاران

به طور کلی می‌توان گفت اگر در زمینه ارزهای دیجیتال اطلاعات چندانی ندارید و مبتدی هستید می‌توانید با دوره های آموزشی وب‌سایت میهن سیگنال ( https://mihansignal.com/ ) شروع کنید و از کسب درآمد لذت ببرید.

برای اطلاعات بیشتر توصیه میکنیم صفحه اینستاگرام میهن سیگنال را از اینجا دنبال کنید.