کد خبر:285487
پ
فاطمی امین
سروش گزارش می‌دهد:

نامه‌ای دیگر برای رأی اعتماد/ حمایت از فاطمی امین تا چه زمانی ادامه دارد؟

انجمن صنفی کارفرمایی خدمات پس از فروش لوازم‌خانگی و صوتی تصویری ایران در نامه‌ای به رییس مجلس حمایت این انجمن از فاطمی امین را اعلام کرد.

انجمن صنفی کارفرمایی خدمات پس از فروش لوازم‌خانگی و صوتی تصویری ایران در نامه‌ای به رییس مجلس حمایت این انجمن از فاطمی امین را اعلام کرد.

 

 

*** نامه‌ای دیگر در حمایت از فاطمی امین
 

 

به گزارش سروش، انجمن صنفی کارفرمایی خدمات پس از فروش لوازم‌خانگی و صوتی تصویری ایران در نامه‌ای به محمدباقر قالیباف خواستار شد تا نمایندگان با دادن رای اعتماد مجدد فرصت بیشتری را در اختیار فاطمی امین قرار دهند.

 

 

در نامه رییس هیات مدیره این انجمن آمده است:

وزارت صنعت، معدن و تجارت در طی چند سال گذشته به دلیل تغییرات مداوم وزیر هیچ‌گاه نتوانسته ثبات لازم را ایجاد و در نتیجه شاهد آسیب‌های فراوان به صنعت و تجارت کشور بوده‌ایم. در حال حاضر پس از گذشت حدود دو سال از شروع به کار دولت سیزدهم اکنون مدیران وزارتخانه به شناخت لازم از حوزه کاری خود رسیده‌اند و بسیاری از مشکلات موجود ارتباطی با تصمیمات وزیر صمت و عملکرد همکاران ایشان نداشته و ناشی از تحریم‌های ظالمانه غرب و ایرادات اقتصاد کلان کشور است.

استیضاح وزیر صمت در ادامه تغییر وزرای قبلی، وضعیت وزارتخانه را ملتهب و اندک ثبات موجود را بر هم خواهد می‌زند؛ لذا این انجمن تقاضا دارد نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دادن رای اعتماد مجدد فرصت بیشتری را در اختیار جناب آقای فاطمی امین و همکاران ایشان قرار دهند.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
صنایع
ارسال دیدگاه