کد خبر:278977
پ
۱۷۰۰۶۵۶۰۱
سروش گزارش می‌دهد:

واکنش سوارز به درخشش مسی؛ بگذار همه برای تو بایستند

لوییس سوارز، ستاره تیم ملی فوتبال اروگوئه و هم‌باشگاهی سابق لیونل مسی بعد از درخشش او در نیمه نهایی جام جهانی، یک استوری جالب منتشر کرد.

لوییس سوارز، ستاره تیم ملی فوتبال اروگوئه و هم‌باشگاهی سابق لیونل مسی بعد از درخشش او در نیمه نهایی جام جهانی، یک استوری جالب منتشر کرد.

 

 

*** واکنش سوارز به درخشش مسی

 

 

به گزارش SV,A، تیم فوتبال آرژانتین با درخشش فوق ستاره خود لیونل مسی در اولین بازی مرحله‌ نیمه نهایی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲، به فینال بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبالی صعود کرد.

آلبی‌سلسته در ورزشگاه لوسیل موفق شد در این مرحله با نتیجه ۳ بر صفر تیم ملی کرواسی را شکست دهد که سهم مسی از این پیروزی یک گل و یک پاس گل بود.

او در آخر به عنوان بهترین بازیکن میدان هم انتخاب شد.

لوئیس سوارز از جمله بازیکنانی است که بعد از ترک بارسلونا نیز دوستی خود را با لیونل مسی ادامه داده و ارتباط بسیار نزدیکی با این فوق ستاره دارد.

مهاجم اروگوئه که تیم ملی کشورش وداع زودهنگامی از جام جهانی داشت، بعد از فینالیست شدن آرژانتین، به تحسین شماره ۱۰ افسانه‌ای آرژانتین پرداخت.

 

این بازیکن با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود نوشت:

هرگز از نشان دادن این که بهترین بازیکن دنیا هستی، خسته نمی‌شوی. بگذارید همه بایستند تا برای هر آن چه این پسر به فوتبال می‌دهد تشویقش کنند.

تو فوق العاده‌ای دوست من.

 

 

لیونل مسی ۳۵ ساله که اعلام کرده این آخرین حضورش در جام‌جهانی خواهد بود و دوست دارد با جام از این مسابقات خداحافظی کند.

آرژانتین و اروگوئه تاکنون ۲ بار توانستند به مقام قهرمانی دست پیدا کنند و بعد از برزیل دومین تیم‌های پرافتخار این رقابت‌ها باشند.

حالا آرژانتین این فرصت را دارد که با کسب سومین قهرمانی به تنهایی در رده دوم قرار گیرد.

حتی با وجود این شرایط نیز سوارز بازهم به تحسین مسی پرداخته و به نوعی خود را هوادار او معرفی کرد.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
سروش
ارسال دیدگاه