کد خبر:300565
پ
صندوق شکوفایی
سروش گزارش می‌دهد:

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه های‌تک سوریه برپا می‌شود

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی های‌تک سوریه از ۱۵ تا ۱۹ خرداد ماه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می‌شود.

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی های‌تک سوریه از ۱۵ تا ۱۹ خرداد ماه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می‌شود.

 

*** برپایی پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه های‌تک سوریه

 

به گزارش سروش، دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی های‌تک سوریه (۱۰th Syria HiTech 2024) در حوزه‌های مخابرات و فناوری اطلاعات، شبکه سخت‌افزاری و اپلیکیشن، تجهیزات کامپیوتری، انواع نرم‌افزار، سیستم ها و تجهیزات هوشمند، سیستم‌های جامع مدیریت و اتوماسیون، طراحی، چاپ و سیستم‌های تبلیغاتی، سیستم‌های بانکی، صنایع الکترونیک، اپلیکیشن‌ها‌، بازی‌های رایانه‌ایی، مخابرات و تجهیزات مخابراتی، هوشمندسازی، سیستم‌های دیجیتال، سیستم‌های بانکی، هوش مصنوعی، صنایع رباتیک، بلاکچین، واقعیت افزوده، ابر کامپیوتر، اینترنت اشیا، تبلیغات و رسانه برگزار می‌شود.

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵-۰۲۱۸۸۵۴۰۲۵۲ و ۰۹۱۰۳۳۸۸۶۸۳ (پارس رستاک) تماس حاصل نمایند.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه‌های ‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

 

 

انتهای پیام///

منبع
سروش