کد خبر:300571
پ
صندوق شکوفایی
با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی؛

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه ایران هلث برپا می‌شود

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث (Iran Health) از ۲۹ اردیبهشت تا ۱ خرداد ماه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در تهران برپا می‌شود.

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث (Iran Health) از ۲۹ اردیبهشت تا ۱ خرداد ماه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در تهران برپا می‌شود.

 

*** پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه ایران هلث برپا

 

به گزارش سروش، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث؛ تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی از ۲۹ اردیبهشت تا ۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

سیستم‌های هدایت مرکزی مراکز درمانی، مهندسی پزشکی، داروهای اورژانسی، داروسازی، تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات چشم پزشکی، تجهیزات دندانپزشکی، لوازم و تجهیزات ارتوپدی، داروهای تنفسی، بیهوشی، وسایل مراقبت در منزل، تجهیزات هوشمند، امداد پزشکی، مسواک‌های هوشمند، درمان از راه دور، فیزیوتراپی و ارتوپدی، تجهیزات پزشکی اطفال، تجهیزات جراحی و اورژانس، سونوگرافی و آندوسکوپی، اپلیکیشن‌های پزشکی، تکنولوژی و تجهیزات مدیریت بیماری‌ها، تجهیزات الکتریکی، کالاهای مصرفی، محصولات زیبایی و جراحی پلاستیک، زیرگروه‌های تخصصی این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند.

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۶۳۱۰۳۳۱۴ و ۰۹۹۶۶۱۷۰۷۶۵ (توسعه آینده بازار نوآوری ایرانیان) تماس حاصل نمایند.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه‌های ‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

 

 

انتهای پیام///

منبع
سروش