کد خبر:288317
پ
بروکر بین‌المللی کپیتال اکستند با مجوز رسمی از نهادهای مالی

کارگزاری کپیتال اکستند، موفق به کسب مجوز FSC کمیسیون خدمات مالی شد

کسب مجوز FSC کمیسیون خدمات مالی توسط کارگزاری بین‌المللی کپیتال اکستند کارگزاری بین‌المللی کپیتال اکستند (CapitalXtend) به عنوان یکی از برترین و معتبرترین بروکرها در بازار فارکس، معاملات فلزات گرانبها، معاملات انرژی‌های اسپات و کریپتوکارنسی، موفق به کسب مجوز معتبر دیگری در بازارهای مالی شده است. در کنار سایر مجوزها و تأییدیه‌هایی که این کارگزاری […]

کسب مجوز FSC کمیسیون خدمات مالی توسط کارگزاری بین‌المللی کپیتال اکستند

کارگزاری بین‌المللی کپیتال اکستند (CapitalXtend) به عنوان یکی از برترین و معتبرترین بروکرها در بازار فارکس، معاملات فلزات گرانبها، معاملات انرژی‌های اسپات و کریپتوکارنسی، موفق به کسب مجوز معتبر دیگری در بازارهای مالی شده است. در کنار سایر مجوزها و تأییدیه‌هایی که این کارگزاری تا پیش از این دریافت نموده، طی روزهای اخیر موفق به کسب مجوز FSC (کمیسیون خدمات مالی موریس) نیز شده است و این به معنی امنیت بسیار بالای سرمایه‌گذاری مشتریان این کارگزاری می‌باشد.

کپیتال اکستند کارگزاری فارکس مورد اطمینان و اعتماد فعالین بازار فارکس است که سرمایه‌های مشتریان در این بروکر امنیت بسیار بالایی دارد، چون علاوه بر عضویت در کمیسیون مالی، مجوز LLC سنت وینسنت و گرنادین‌ها، گواهی قانونی قزاقستان، موفق به دریافت مجوز «کمیسیون خدمات مالی جمهوری موریس» نیز شده است. به این معنی که کارگزاری کپیتال اکستند تابع بالاترین استانداردها و مقررات مالی جهانی است و به همین دلیل سرمایه مشتریان در کارگزاری از امنیت بالایی برخوردار است.

 

بروکر بین‌المللی کپیتال اکستند با مجوز رسمی از نهادهای مالی

 

با CapitalXtend می‌توانید با اطمینان خاطر، در یک کارگزاری معتبر بین‌المللی معامله کنید. این کارگزاری طیف وسیعی از محصولات و خدمات بازار مالی، اسپردهای رقابتی و پشتیبانی عالی مشتریان را ارائه می‌دهد.

مجوز FSC ( کمیسیون خدمات مالی)

انتخاب یک بروکر معتبر دغدغه بسیاری از معامله‌گران بازار فارکس و ارزهای دیجیتال است. اگر قصد ورود به بازار فارکس جهت معامله ارزها، طلا، نفت خام و کریپتو را دارید باید مطمئن باشید که بروکری که انتخاب می‌کنید دارای مجوز و رگولاتوری‌های معتبر باشد. هدف از رگولاتوری این است که از شما به عنوان معامله‌گر در برابر خطرات مالی و کلاهبرداری‌ها محافظت کند. رگولاتوری بازار فارکس به قوانین و مقرراتی اشاره دارد که شرکت‌های فعال در صنعت فارکس باید تابع آن قوانین و مقررات باشند. ضمن این‌که رگولاتوری چیزی فراتر از اعمال قوانین است، بلکه شامل نظارت مستمر و نظارت بر اجرای قوانین نیز می‌شود. یکی از رگولاتوری‌های معتبر و شناخته‌شده، همین FSC است.

 

کسب مجوز FSC توسط بروکر کپیتال اکستند

 

کمیسیون خدمات مالی جمهوری موریس که به اختصار FSC نامیده می‌شود، نهاد نظارتی فعال‌ در زمینه تنظیم، تأیید و نظارت بر فعالیت مؤسسات ارائه‌دهنده خدمات مالی و سرمایه‌گذاری غیربانکی است. این نهاد در سال ۲۰۰۱ جهت تنظیم شرایط و مقررات فعالیت، صدور مجوز فعالیت، و نظارت بر حسن انجام فعالیت‌های تجاری مؤسسات تأییده‌شده و با هدف ارتقای کارایی و شفافیت بازارهای سرمایه و مؤسسات مالی، مبارزه با جرایم و تخلفات مالی، و هم‌چنین حمایت از سرمایه‌گذاران و ثبات سیستم مالی، تأسیس شده است.

درباره بروکر کپیتال اکستند چه می‌دانیم؟

بروکر کپیتال اکستند (CapitalXtend) یکی از بروکرهای معتبریست که تیم مدیریتی این کارگزاری سابقه طولانی در بازارهای مالی داشته و طی سال‌های اخیر این کارگزاری در ارائه خدمات به مشتریان خود در بازار‌های مالی جهانی به‌ویژه معاملات فارکس فعالیت‌های بسیاری داشته است. این بروکر تا به امروز چندین دفتر رسمی در سراسر جهان دایر کرده. بیش از هزاران مشتری فعال از گوشه‌گوشه جهان دارد. در حال حاضر شرکت کپیتال اکستند بروزترین ابزار‌های معاملاتی را در بازار فارکس ارائه می‌دهد و همواره سعی در فراهم‌نمودن بهترین پلتفرم تجاری آنلاین برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران دارد.

 

بروکر کپیتال اکستند را بیشتر بشناسید

 

نکته جالب در مورد این بروکر این است که کاملاً بین‌المللی است و برای تمام زبان‌ها از جمله فارسی تیم پشتیبانی اختصاصی دارد. در این‌صورت شما خیلی راحت و به زبان فارسی به وب‌سایت، پلتفرم‌ها و پشتیبان دسترسی خواهید داشت و حتی نیازی به تسلط به زبان انگلیسی هم ندارید. کانال فارسی کپیتال اکستند در تلگرام با آیدی CapitalXtend_farsi و صفحه رسمی اینستاگرام CapitalXtend_persian آماده پشتیبانی و پاسخگویی به شماست.

آدرس وب‌سایت فارسی این شرکت CapitalXtend.com/fa است که برای ورود به آن به VPN نیاز دارید. هم‌چنین دامنه CapitalXtend-irn.com/fa بدون نیاز به VPN در دسترس کاربران ایرانی است.

متنوع‌ترین حساب‌های معاملاتی بازار فارکس

بروکر CapitalXtend با توجه به اهداف معامله‌گران، سطح مهارت و ریسک‌پذیری آن‌ها طیف گسترده‌ای از حساب‌های تجاری را، از حساب‌های استاندارد گرفته تا پلاتینیوم، شرایط استثنایی مانند اسپردهای شناور در اختیار معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بازار‌های مالی قرار می‌دهد. نقطه قوت دیگر این بروکر امکان استفاده از تمام استراتژی‌های فارکس مثل اسکالپینگ و هجینگ در بازار فارکس فراهم شده است.

بروکر کپیتال اکستند بیش از ۳۰ جفت ارز فارکس، بازار شاخص، بازار سهام، CDF، بازار‌های انرژی، بازار‌های طلا و فلزات گرانبها، بازار نفت، بازار‌های ارز‌های دیجیتال را جهت معامله برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران خود فراهم نموده است.

کپیتال اکستند شرایطی را فراهم‌کرده که شما حتی می‌توانید با ۱۰۰ دلار هم معاملات خود را شروع کنید و با سرمایه کم شروع کنید تا در ابتدای کار سرمایه زیادی را درگیر ریسک نکنید.

پلتفرم‌ها و سیستم‌های نوین معاملات

کپیتال اکستند پلتفرم‌های تخصصی معاملاتی مثل متاتریدر ۴ و ۵ را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این پلتفرم‌ها بروزترین و بهترین ابزار برای انجام معاملات هستند. علاوه بر این پلتفرم‌ها، سیستم‌های معاملاتی متنوعی مثل پم و کپی تریدینگ نیز توسط کپیتال اکستند ایجاد‌شده که انجام معاملات را برای شما آسان می‌کند. حتی افراد تازه‌کار نیز می‌توانند با سیستم‌هایی مثل کپی تریدینگ بدون داشتن دانش معاملات در بازارهای مالی کسب سود کنند.

سیستم کپی ترید یا همان کپی معاملات در دسترس همه مشتریان و سرمایه‌گذران بروکر کپیتال اکستند است. کپی ترید به شما این اجازه را می‌دهد که با کپی‌کردن معاملات یک تریدر حرفه‌ای، بدون دانش تخصصی در حوزه فارکس یا سایر بازارهای مالی، سرمایه‌گذاری سوددهی انجام دهید. روش کار سیستم کپی ترید در کپیتال اکستند به این‌صورت است که ابتدا شما یک معامله‌گر که رزومه خوبی دارد را انتخاب می‌کنید و با اتصال حساب به تریدر، منتظر می‌مانید تا تریدر یک معامله را به ثبت برساند. البته هم‌زمان می‌توانید سرمایه خود را بین چندین معامله‌گر تقسیم کنید و پس از بررسی گزارش ماهانه آن‌ها تصمیم بگیرد که بیشترین سرمایه خود را به کدام فرد تخصیص دهید.

پاداش، جوایز، کمپین‌ها و مسابقات برای مشتریان کپیتال اکستند

برگزاری مسابقات، ارائه پاداش‌ها و کمپین‌های تشویقی، مسابقات اینستاگرامی و وبینارهای آموزشی رایگان یکی از مزایایی بزرگ کپیتال اکستند است. طرح‌هایی مثل تا ۳۰۰ دلار پاداش ثبت‌نام یا کش‌بک می‌تواند قدرت شما در معاملات را افزایش دهد. از فرصت ۳۰ درصد شارژ بیشتر استفاده کنید و اعتبار بیشتری در حساب معاملاتی متاتریدر خود دریافت کنید. همین امروز ثبت‌نام خود را انجام دهید و با دریافت بونوس سپرده‌گذاری تا سقف ۳۰۰ دلار، تجربه معاملاتی خود را افزایش دهید.

 

مسابقات و جوایز کپیتال اکستند

 

هم‌چنین طرح کش‌بک نیز به این‌صورت است که به ازای هر لات معامله تا ۳ دلار دریافت کنید. درآمد معاملاتی خود را با ریبیت‌های قابل‌برداشت به حداکثر برسانید و با قدرت بیشتری معامله کنید.

شما می‌توانید همین امروز و با ثبت نام در کپیتال اکستند شروع کنید. برای ورود به وب‌سایت، VPN را روشن نمایید. هم‌چنین برای اطلاع از مسابقات، جوایز و پاداش‌ها صفحه رسمی کپیتال اکستند در اینستاگرام با آیدی CapitalXtend_persian را دنبال نمایید.

ارسال دیدگاه