کد خبر:296299
پ
۱۴۰۱۰۵۰۶۰۰۰۸۱۴_Test_PhotoN
فرمانده مرزبانی انتظامی:

کشف بیش از چهار تن حشیش در مرزهای دریایی جنوب شرق کشور

فرمانده مرزبانی انتظامی از کشف چهار هزار و ۵۳۰ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش در مرزهای دریایی جنوب شرق کشور خبر داد.

فرمانده مرزبانی انتظامی از کشف چهار هزار و ۵۳۰ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش در مرزهای دریایی جنوب شرق کشور خبر داد.

 

 

*** کشف بیش از چهار تن حشیش در مرزهای دریایی جنوب شرق کشور

 

 

به گزارش سروش، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح موفقیت مرزبانان استان سیستان و بلوچستان در کنترل مرزهای آبی دریای عمان، گفت:

مرزبانان پایگاه دریابانی چابهار با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر آب های سرزمینی در دریای عمان، از فعالیت دو باند کلان قاچاق مواد مخدر برای جا به جایی محموله های سنگین مواد افیونی در محدوده آب های انحصاری کشور و ورود آن به کشور مطلع شدند.

مرزبانان بلافاصله با اقدامات عملیاتی، طی یک عملیات مقتدرانه قاچاقچیان را که سعی در عبور مواد افیونی از طریق مرزهای آبی به داخل کشور داشتند را در دریا مشاهده و با تکنیک های رزمی و دریایی و درگیری مسلحانه آنها را در دریا زمین گیر و ناکام گذاشتند.

 

 

سردار گودرزی با بیان اینکه در این رابطه ۶ نفر دستگیر و یک لنج توقیف شده است، اظهار کرد:

با هوشیاری مرزبانان چهار هزار و ۵۳۰ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و ۱۷۹ هزار و ۱۰۰ عدد انواع دارو خارجی قاچاق کشف شد.

 

 

فرمانده مرزبانی انتظامی  در پایان مرزهای کشور را برای قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت ناامن دانست و گفت:

مرزبانان با اشراف اطلاعاتی بر مرزهای کشور، با هرگونه باندهای کلان قاچاق مواد افیونی در مرزها به صورت قاطع و سخت برخورد خواهند کرد.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
سروش
ارسال دیدگاه