کد خبر:284558
پ
idqwh4el
سروش گزارش می‌دهد:

یک برکناری قریب‌الوقوع در فدراسیون والیبال؛ صدای پای بازنشسته می‌آید

به نظر می‌رسد طی چند روز آینده تغییرات جدی در یکی از کمیته‌های فدراسیون والیبال انجام شود.

به نظر می‌رسد طی چند روز آینده تغییرات جدی در یکی از کمیته‌های فدراسیون والیبال انجام شود.

 

 

*** یک برکناری قریب‌الوقوع در فدراسیون والیبال

 

 

به گزارش سروش، فرهاد شاهمیری یکی از معدود چهره‌های شاخص داوری والیبال ایران است که توانست در سطح جهانی و المپیک خوش بدرخشد و یکی از داوران مطرح والیبال دنیا لقب بگیرد. به جز وی هیچ داور دیگری نتوانست چنین جایگاهی را کسب کند. هر چند برخی از داوران والیبال ایران شانس قضاوت در میادین معتبر بین‌المللی را پیدا کردند اما هیچ کدام از انها فرهاد شاهمیری نشدند.

در حال حاضر هم در بین داوران جوان والیبال ایران چهره شاخص و آینده‌داری به چشم نمی‌خورد تا مشخص شود کمیته داوران فدراسیون والیبال نتوانسته در این خصوص موفق عمل کند.؛ کمیته‌ای که ریاست آن را ابراهیم فیروزی بر عهده دارد و عجیب اینکه او در حالی رئیس کمیته داوران است که همچنان به عنوان داور بین‌المللی فعالیت می‌کند.

وضعیت نه چندان جالب کمیته داوران فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی را بر آن داشته تا تغییراتی در مدیریت این کمیته ایجاد کند و بر همین اساس شنیده می‌شود فیروزی آخرین روزهای ریاستش را در کمیته داوران سپری می‌کند؛ اما موضوع نگران‌کننده، انتخاب جانشین وی است.

از منوچهر پورحسن به عنوان رئیس آینده کمیته داوران فدراسیون والیبال نام برده می‌شود.

او که پیش از این سمت‌های مختلفی را در فدراسیون والیبال داشت با مشکل بازنشستگی هم روبروست و به خاطر همین موضوع نتوانست به فعالیتش در کمیته مسابقات این فدراسیون ادامه دهد.

از طرفی با حضور او نمی‌توان آینده روشنی را برای داوری والیبال ایران متصور بود.

اگر قرار است داوری در والیبال ایران متحول شود باید به افراد تحصیلکرده و جوان که با داوری روز دنیا آشنایی دارند میدان داد؛ در غیر این صورت چنین تغییر و تحولاتی هیچ لزومی ندارد و شرایط داوری ایران بهتر نخواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
سروش
ارسال دیدگاه