کد خبر:290671
پ
محمدجعفر ایرانی شاخص سروش
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون:

استراتژی‌های کارگشا منجر به موفقیت ساختار بانکی می‌شود

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون استراتژی‌های کارگشا را عامل موفقیت ساختار بانکی دانست.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون استراتژی‌های کارگشا را عامل موفقیت ساختار بانکی دانست.

 

*** استراتژی هیات مدیره درسال مالی ۱۴۰۱ کارگشا بود

 

به گزارش سروش، محمدجعفرایرانی باتوجه به برگزاری مجمع عمومی بانک توسعه تعاون در هفته آتی، اظهار داشت:

استراتژی پلان هیات مدیره در حوزه‌های مختلف مثمر ثمر بود و موجب خروج از برخی ناترازی‌ها شد.

بانک توسعه تعاون بعنوان تامین کننده مالی بخش تعاونی اقتصاد کشور است که باتوجه به تجربه ۲۰ ساله (از ۱۳۶۸ تا ۱۳۸۸) صندوق تعاون وتجربه ۱۴ ساله پساصندوق،امروزه باید پیشران پولی بانکی در اتمسفر اقتصاد کشور خصوصا تعاون باشد.

غنای قانونگذاری از قبیل؛قانون تعاون،سندتحول تعاون،اساسنامه ومجوز تاسیس آن توسط هیات وزیران و…از وجوه متمایز قانونی و اسناد بالادستی وهمواره کننده مسیر خدمت رسانی این بانک است.

مدیریت ریسک، بالانس مصارف ومنابع،رفع گپ نقدینگی،کاهش وابستگی به اضافه برداشت ازبانک مرکزی،بهره گیری از تجربیات ۳۴ ساله خود مهمترین ابزار ترسیمی و اجرائی هیات مدیره میباشد.

 

وی در ادامه، تصریح کرد:

حرکت در مسیر قانون و تاکید بر توان افزائی و استفاده از فن‌آوری های نوین،بانکداری الکترونیک،نئوبانکها،ارائه خدمات غیرحضوری و برخط،افزایش دامنه خدمات به مشتریان خصوصا بخش تعاون،افزایش ضریب ونفوذ بانکداری الکترونیک و طراحی محصولات یونیک از مهمترین برنامه های بانک متبوع در سال مالی ۱۴۰۲ میباشد.

شکیل و توجه جدی به نتایج ومصوبات کمیته های چهارگانه مصرح در نصوص الزامات حاکمیت شرکتی بانک های دولتی امکان واحتمال انحراف در عملیات این بانک را به مراتب تقلیل وکاهش داده است.

 

*** تحقق سهم ۲۵ درصدی اقتصاد تعاونی از کیگ اقتصاد

 

به گزارش سروش، عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در پایان، تاکید کرد:

اولویت ما در ساحت ارائه خدمات براساس تکالیف مدنظر دولت خدمتگزار سیزدهم و وزیر محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی و به ویژه معاون محترم امور تعاون دستیابی به سهم ۲۵ درصدی اقتصاد تعاونی از کیگ اقتصاد کشور مستند به سیاست‌های ابلاغی اصل ۴۴ قانون اساسی می‌باشد.

این مهم و استراتژی ترسیمی محقق نخواهد شد مگر با توکل و استفاده و همراهی تمامی ارکان مدیریتی و همکاران خدوم، ساعی و باانگیزه و جا دارد از فرصت استفاده کرده و از یکایک همکاران به پاس همراهی و مشایعت با تصمیات اتخاذی کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

 

 

انتهای پیام///

منبع
سروش
ارسال دیدگاه