کد خبر:284675
پ
۲-۴-۳۰۰x180
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید از شرکت زامیاد عنوان کرد

افزایش تولید و ارتقاء کیفیت خودروهای تجاری گروه سایپا/ ورود خودروهای تجاری جدید به بازار

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا عنوان کرد، از سال گذشته توسعه و تنوع محصولات شرکت زامیاد در دستور کار قرار گرفت و از همین رو در سال جاری خودروهای تجاری جدید وارد بازار می شود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا عنوان کرد، از سال گذشته توسعه و تنوع محصولات شرکت زامیاد در دستور کار قرار گرفت و از همین رو در سال جاری خودروهای تجاری جدید وارد بازار می شود.

 

 

*** افزایش تولید و ارتقاء کیفیت خودروهای تجاری گروه سایپا
 

 

به گزارش سروش، محمدعلی تیموری در بازدید از شرکت زامیاد با یادآوری شعار سال، تجاری سازان گروه سایپا را به افزایش تولید و ارتقاء کیفیت موظف و تاکید کرد:

جهت گیری گروه سایپا در سال جاری در راستای مهار تورم و افزایش تولید است و لذا ضرورت دارد شرکت های گروه از ظرفیت و توان مهندسی موجود بیش از گذشته بهره ببرند.

 

 

وی با اشاره به شکوفایی شرکت زامیاد در سال گذشته، عملکرد این شرکت را در حوزه های تولید و کیفیت بسیار مناسب عنوان و بیان کرد:

علیرغم چالش های موجود در صنعت خودروسازی تجاری، شرکت زامیاد توانست با بهره گیری مناسب از ظرفیت نیروی انسانی، ضمن رشد تولید و ارتقاء کیفیت، در زمینه توسعه محصول نیز اقدامات مناسبی انجام دهد که ثمره آن را در سال جاری خواهیم دید.

 

 

*** تولید بیش از ۴۸ هزار دستگاه انواع خودروهای تجاری سبک
 

 

مدیرعامل شرکت زامیاد نیز در این بازدید، تولید ۴۸ هزار و ۴۸ دستگاه انواع خودروهای تجاری سبک در سال گذشته در این شرکت را کم نظیر دانست و گفت:

با حمایت های گروه سایپا و در راستای تحقق شعار سال، برنامه افزایش ۱۰۰ درصدی تولید را در برنامه خواهیم داشت.

وی با اشاره به تنوع سبد محصولات شرکت زامیاد، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، امیدواریم بتوانیم در سال جاری علاوه بر تولید انواع وانت و پیکاپ، خودروهایی مانند ون شهری، کامیونت، کامیون و اتوبوس را وارد بازار خودروهای تجاری کنیم.

 

 

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه