کد خبر:285632
پ
پرسپولیس سپاسهان استقلال
سروش گزارش می‌دهد:

اوج رقابت و هیجان در ۳ هفته پایانی لیگ خلیج فارس/ پرسپولیس، سپاهان و استقلال؛ جام به کدام می‌رسد؟

لیگ برتر فوتبال به ۳ هفته پایانی رسیده است و ۳ تیم پرسپولیس، سپاهان و استقلال هنوز شانس قهرمانی دارند.

لیگ برتر فوتبال به ۳ هفته پایانی رسیده است و ۳ تیم پرسپولیس، سپاهان و استقلال هنوز شانس قهرمانی دارند.

 

*** اوج هیجان در هفته‌های پایانی لیگ 

 

به گزارش سروش، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به روز‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و ۳ تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان برای رسیدن به رده اول جدول رقابت تنگاتنگی را دارند.

در هفته‌های اخیر بار‌ها جای این ۳ تیم در صدر عوض شده است و روز گذشته باز هم تغییرات در پایان هفته بیست و هفتم شکل گرفت و احتمال می‌رود این تغییرات در ۳ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال هم ادامه یابد.

تیم فوتبال پرسپولیس بازی حساس برابر استقلال را با پیروزی پشت سر گذاشت و حساس ترین امتیاز فصل را دریافت کرد و سپاهان در غیر ممکن‌ترین حال مقابل ملوان در خانه متوقف شد تا معادلات جدول باز هم بهم بریزد.

یحیی گل محمدی برای رسیدن به جام قهرمانی لیگ برتر فوتبال نیاز به ۳ پیروزی دارد تا بدون توجه به نتایج استقلال و سپاهان یکبار دیگر جام را بالای سر ببرد، اما کوچکترین لغزش می‌تواند سپاهان و استقلال را به قهرمانی امیدوار کند.

نگاهی به بازی‌های این ۳ تیم قبل از هفته بیست و هفتم شاید شانس سپاهان را برای قهرمانی بیشتر نشان می‌داد، اما ملوان‌ها روز گذشته تمام گمانه زنی‌ها را بهم زدند و نشان دادند بازی‌ها برای هر ۳ تیم اگر روی کاغذ هم آسان باشد درون زمین شرایط متفاوت است.

برنامه ۳ دیدار باقیمانده تیم‌های اول تا سوم به شرح زیر است:

بازی‌های سپاهان؛ ۵۷ امتیازی

نفت مسجد سلیمان – سپاهان
سپاهان – پیکان
مس کرمان – سپاهان

بازی‌های استقلال؛ ۵۵ امتیازی

استقلال – صنعت نفت آبادان
مس رفسنجان – استقلال
استقلال- تراکتور

بازی‌های پرسپولیس؛ ۵۷ امتیازی

پیکان – پرسپولیس
پرسپولیس – گل گهر سیرجان
پرسپولیس – نساجی مازندران

 

برنامه دیدار‌های پرسپولیس نشان می‌دهد روی کاغذ بازی مقابل گل گهر سخت‌ترین بازی این تیم خواهد بود.
قرمز‌های پایتخت یک بازی خانگی و ۲ بازی خارج از خانه دارند.

سپاهان هم همانند پرسپولیس ۲ بازی خارج از خانه و یک بازی خانگی دارد با این تفاوت که تیم‌های مس کرمان و نفت مسجد سلیمان گزینه‌های سقوط هستند و شاید لقمه‌ای گلوگیر برای سپاهان باشند هر چند که پرسپولیس هم در مقابل نساجی کار ساده‌ای نخواهد داشت و بازی در قائمشهر برای این تیم دشوار خواهد بود.

اما استقلال تنها تیمی است که ۲ بازی خانگی و یک بازی خارج از خانه دارد، اما بازی تراکتور شاید در تهران سخت‌تر از بازی در تبریز باشد چرا که تیم تاکتیکی پاکو خمس روی چمن آزادی انگیزه بیشتری برای پیروزی دارد.
دیدار با مس رفسنجان هم از بازی‌های سخت تیم استقلال است چرا که شاگردان ربیعی این روز‌ها شرایط خوبی دارند و قصد دارند فصل را به بهترین نحو ممکن به پایان برسانند و شاید نگاهی هم به نیم سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا دارند و این کار آبی‌های پایتخت را دشوار خواهد کرد.

سپاهان از جام حذفی کنار رفته است و تنها جام در دسترس این تیم لیگ برتر فوتبال است، اما استقلال و پرسپولیس در جام حذفی هم رقابت دارند و امکان برگزاری دربی دیگر بعد از دربی یکصدم وجود دارد.

جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و هفتم به شرح زیر است:

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
سروش
ارسال دیدگاه