کد خبر:287995
پ
۱۳۹۵۱۱۰۷۱۲۳۵۱۵۶۳۶۹۸۰۵۰۷۴
سروش گزارش می‌دهد:

ایران میزبان مسابقات دو و میدانی قهرمانی داخل سالن آسیا شد

در جریان برگزاری نشست سرپرست فدراسیون دوو میدانی با سید حمید سجادی مقرر شد رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا با حمایت کامل وزارت ورزش و جوانان به میزبانی کشورمان برگزار شود.

در جریان برگزاری نشست سرپرست فدراسیون دوو میدانی با سید حمید سجادی مقرر شد رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا با حمایت کامل وزارت ورزش و جوانان به میزبانی کشورمان برگزار شود.

 

 

*** ایران میزبان مسابقات دوومیدانی قهرمانی داخل سالن آسیا شد 

 

 

به گزارش سروش، در جریان برگزاری نشست افشین داوری سرپرست فدراسیون دو و میدانی با سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در مورد مسائل مختلفی بحث شد که از مهمترین آنها می‌توان به موافقت وزیر ورزش و جوانان با برگزاری رقابت‌های دوو میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا به میزبانی کشورمان اشاره نمود.

بر همین اساس در این دیدار که بیش از ۳ ساعت به طول انجامید سید حمید سجادی با اشاره به اینکه برگزاری این مسابقات در کشورمان از اهمیت بسیار بالایی برای ورزش دو و میدانی برخوردار است، دستورات بسیار خوبی در راستای برگزاری و میزبانی مطلوب و شایسته این رقابت‌ها صادر نمود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین به منظور محیا نمودن شرایط ایده آل میزبانی در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران محل برگزاری این مسابقات گفت: قطعاً می‌بایست تغییرات خوب و ساختاری در بعد سخت افزاری و همچنین ادوات و تجهیزات تخصصی و استاندارد ورزش دو و میدانی مانند دستگاه فتوفینیش، پیست تارتان، اسکوربوردها و غیره در این مجموعه جهت هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات صورت پذیرد که قطعاً با حمایت کامل از فدراسیون دو و میدانی تمامی این موارد را بازسازی و نوسازی خواهیم کرد.

وی همچنین، به منظور ایجاد شرایط مطلوب جهت برگزاری اردوهای تیم ملی در مجموعه خوابگاهی ورزشگاه آفتاب انقلاب دستورات لازم جهت بازسازی و به روز رسانی این بخش را جهت اسکان قهرمانان و ملی پوشان ورزش دو و میدانی صادر کرد.

در پایان این نشست همچنین وزیر ورزش و جوانان با بررسی کامل برنامه‌های فدراسیون دو و میدانی در مسیر کسب موفقیت در بازی‌های آسیایی گفت: قطعاً از تمامی اهداف این برنامه‌ها به صورت کامل و شایسته‌ای حمایت خواهیم کرد و برای رسیدن به این منظور تمامی بخش‌های وزارت ورزش را مأمور رسیدن به این اهداف خواهم نمود.

لازم به ذکر است، رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا زمستان سال جاری به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
سروش
ارسال دیدگاه