کد خبر:282478
پ
پروژه‌های منطقه ۲۲ پروژه‌های اطلس ۲۲

برندگان بازار مسکن

از جمله پروژه‌هایی که می‌توانید در منطقه ۲۲ تهران برای سکونت و یا حتی سرمایه‌گذاری در نظر داشته باشید پروژه‌های آفتاب و مهتاب و در کنار آن پروژه شمیم رحمت ۳ می‌باشد.

خرید خانه در سال‌های اخیر برای قشر وسیعی از جامعه به یک رویا تبدیل شده است و بسیاری از افرادی که روزمرگی می‌کنند، دیگر قید خرید خانه را زده‌اند و صرفاً برای بقا می‌جنگند نه رفاه بیشتر! با سقوط ارزش روزانه پول کشور عزیزمان و افزایش نرخ تورم نسبت به میزان درآمد افراد، حتی خرید یک واحد در آپارتمان‌های مسکن مهر نیز به یک امر محال تبدیل شده است، اما در همین جریان، افرادی هستند که درآمدشان روزانه بیشتر می‌شود و برای آن‌ها تفاوتی نمی‌کند که امروز دلار ۴ هزار تومان است یا ۴۰ هزار تومان!

 

پروژه‌های منطقه ۲۲ | پروژه‌های اطلس ۲۲

از بازار مسکن منطقه ۲۲ چخبر؟

حال می‌توان این‌گونه گفت که این متن، تمام و کمال برای افرادیست که قصد سرمایه‌گذاری دارند و اگر قصد خرید خانه به منظور صاحب‌خانه شدن را دارید، بهتر است راه‌های دیگر را امتحان کنید. اما برای سرمایه‌گذارها و کسانی‌که قصد دارند با خرید آپارتمان در غرب تهران سرمایهٔ خود را دوچندان کنند، باید گفت که بهترین گزینه پیش‌خرید املاک در منطقه ۲۲ است. دلایل این معامله را در زیر بیشتر توضیح داده‌ایم.

یک مسکن مطمئن و امن

شاید بسیاری از افراد برای حفظ سرمایه خود به راه‌های بسیاری فکر کرده باشند؛ مانند بورس، خرید طلا و سکه، خرید دلار، خرید ماشین و… . اما به‌جرأت می‌توان گفت که از امن‌ترین نوع سرمایه‌گذاری مربوط به خرید ملک و می‌باشد. چراکه ملک نه دزدیده می‌شود، نه تصادف می‌کند و نه از ارزش آن کاسته خواهد شد. تنها خطراتی هنگام معامله وجود دارد که اگر با موفقیت این مراحل را پشت سر بگذارید می‌توانید یک معامله پرسود را تجربه کنید.

فریب هر معامله‌ای را نخورید!

بسیاری از خطراتی که ممکن است در مسیر انجام معامله اتفاق بیفتد مربوط به جزئیات قرارداد و عدم آگاهی افراد از اطلاعات مربوط به سازنده و بنا می‌باشد. اما با تحقیق و جمع‌آوری اطلاعات درباره تمامی جزئیات موجود در قرارداد می‌توان از بروز هر خطری جلوگیری کرد. برای این منظور باید چند نکته را رعایت کنید تا امکان ریسک را تا حد امکان پایین بیاورید.

  • درباره پروژه درحال ساخت تا جای ممکن تحقیق کنید. از بنگاه‌ها و مشاوران املاکی مختلف درباره مالک و سازنده پروژه اطلاعات کسب کنید.
  • تمامی موارد و جزئیات احتمالی را در قرارداد خود ذکر کنید و یک قرارداد اصولی و دقیق تنظیم نمایید.
  • در هنگام قرارداد و برای انتخاب پروژه حتماً از مشاورین املاک معتمد و امین و یا افرادی که تجربیات زیادی در حیطه خرید و فروش املاک دارند، کمک بگیرید.
  • از پروژه‌های تعاونی‌های سازندهٔ خوش‌نام و فعال باسابقه خوب انتخاب نمایید و رزومه آن‌ها را نیز مرور کنید.
  • تمامی این موارد گفته‌شده کمک می‌کنند تا مقدار قابل‌توجهی از ریسک معامله و هم‌چنین استرس شما کاهش یابد تا بتوانید یک پیش‌خرید املاک ایده‌آل را تجربه کنید.

در رقابت مسکن برنده شوید!

شاید برای خریداران پروژه‌های درحال ساخت منطقه ۲۲ پروژه‌ای که مربوط به تعاونی شرکت نفت باشد توجه ویژه‌ای داشته باشد. پروژه آفتاب مهتاب شرکت نفت در منطقه ۲۲ حوالی پارک جنگلی چیتگر می‌باشد. پروژه آفتاب مهتاب یک پروژه مسکونی تجاری می‌باشد که توسط تعاونی بنام و معتبرِ تعاونی مسکن کارکنان ادارات مرکزی شرکت ملی نفت ایران-تهران در حال انجام است.

پروژه آفتاب و مهتاب

 

پیش‌خرید پروژه آفتاب مهتاب | قیمت امتیاز پروژه آفتاب مهتاب

 

پروژه آفتاب مهتاب واقع شده درجنوب شرق دریاچه چیتگر بلوار علوم فنون کوهک می‌باشد. این محدوده که به عنوان شاه‌راه منطقه ۲۲ به شماره می‌آید،از لحاظ دسترسی به مراکز تفریحی هم‌چون جنگل‌های چیتگر، پارک آبی او پارک و… و هم‌چنین مراکز خریدی هم‌چون مجتمع تجاری طوبی و ایران‌مال آزادراه‌هایی هم‌چون (بزرگراه تهران، کرج، بزرگراه آزادگان، بزرگراه حکیم) و هم‌چنین فاصلهٔ چند قدمی تا مترو ایستگاه چیتگر، حرف اول را در منطقه ۲۲ می‌زند.

زمان تحویل این پروژه زمستان ۱۴۰۲ تخمین زده شده است که فرصت بسیار خوب و ممتازیست برای کسانی که قصد دارند پول خود را جایی سرمایه‌گذاری کنند. با توجه به مطالبی که گفته شد سرمایه‌گذاری برای حفظ ارزش پول بسیار مهم است و باید سعی کرد بهترین نوع سرمایه‌گذاری را انتخاب کرد و اگر می‌توانید از پس خرید ملک بربیایید، چه سرمایه‌گذاری‌ای از این بهتر؟ برای این منظور می‌توانید به وب‌سایت اطلس ۲۲، بزرگ‌ترین نماینده رسمی مرجع پروژه‌های منطقه ۲۲ تهران، مشاوره دریافت نمایید.

پروژه شمیم رحمت

 

پروزه شمیم رحمت | پیش‌خرید پروژه شمیم رحمت

 

از سوی دیگر از جمله دیگر پروژه‌هایی که در منطقه ۲۲ قرار دارد و از نظر موقیعت مکانی به پروژه آفتاب و مهتاب نزدیک می‌باشد پروژه شمیم رحمت ۳ است، پروژه شمیم رحمت ۳ برای سرمایه‌گذاری بسیار مناسب بوده در بازار مسکن سهام‌های این پروژه همانند دلار خرید و فروش می‌شود و به دلیل خرد بودن و پایین‌بودن مقدار نقدینگی بسیار پروژه محبوب و به صرفه‌ای است. برای پیش خرید پروژه شمیم رحمت ۳ می‌توانید از تعاونی سازنده این مجموعه کمک بگیرید.

هم‌چنین برای خریداران امتیاز پروژه‌های منطقه ۲۲، شمیم رحمت ۳ به‌دلیل داشتن اقساط پایین برای تمام اقشار جامعه مناسب می‌باشد و هم‌چنین پروژه نخل جزو برج‌های لوکس منطقه۲۲ بشمار می‌رود و قطعاً در پایان کار برج بسیار مجلل و ایده‌آل برای سکونت خواهد بود. بطور خلاصه پروژه شمیم رحمت ۳ پروژه‌ای با اعتبار بالا، فعال و قابل نقد شونده در همه حال می‌باشد.

ارسال دیدگاه