کد خبر:282580
پ
محمدجعفر ایرانی شاخص سروش
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون:

تامین و حفظ یک شغل مثل حفظ و نجات جان یک انسان و جامعه است

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون، تامین و حفظ یک شغل را مثل حفظ و نجات جان یک انسان و جامعه دانست.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون، تامین و حفظ یک شغل را مثل حفظ و نجات جان یک انسان و جامعه دانست.

 

 

*** سفر دو روزه عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون به استان خراسان رضوی

 

 

به گزارش سروش، محمد جعفر ایرانی طی سفر دو روزه به استان خراسان رضوی از مهمترین واحدهای تولیدی این استان در مشهدمقدس بازدید به عمل آورد.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون ضمن حضور در کارخانه پودرشیر مشهد بزرگترین تولید کننده شیرخشک در خاورمیانه_با اشاره به فعالیت این مجموعه گفت:

کار این واحد و محصولات خاص تولیدی آن، به نوعی هنر در عرصه تولید است.

 

 

وی با اشاره به رسالت صنعت بانکداری در دنیا که بر اساس سود و زیان تعریف شده است به نقش و مسئولیت اجتماعی بانک توسعه تعاون اشاره کرد و گفت:

صرفا به دنبال نفع اقتصادی نیستیم و در کنار منافع اقتصادی مقاصد ، وظایف ومسولیت های اجتماعی برای مجموعه بانک ما حائز اهمیت واعتبار ویژه است.

 

 

عضو هیات مدیره با اشاره به نقش و حضور خانواده بانک توسعه تعاون در شهرستان خوی پس از زلزله اخیر گفت:

اینکه همکاران من از زمان زلزله خوی تاکنون بارها در این شهرستان حضور میدانی داشته و حتی المقدور کمک رسانی انسان دوستانه داشته اند، نشان از اهمیت وتوجه به بعد مسولیت اجتماعی در این بانک دارد.

 

 

ایرانی ضمن تشکر از همکاران آذربایجان غربی که از ساعات اولیه در این منطقه حضور داشتند از تصویب ۲ میلیارد ریال کمک بلاعوض دیگر برای مردم آسیب دیده زلزله در این شهرستان خبر داد. محمد جعفر ایرانی در ادامه این دیدار با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام(س) که کار کردن را برتر از نشستن و صرفا عبادت کردن دانسته بودند گفت:

کار در چرخه اقتصادی همچون جهاد است و به مثابه سایر فعالیت های فردی و عبادی مورد قبول درگاه پروردگار می باشد.

 

 

وی در پایان ضمن تمجید از عملکرد مجموعه تولیدی پودر شیر افزود:

تلاش می کنیم نیازهای مدنظراین واحد را در ادامه مسیر کار و در حد توان با محصولات گوناگونی که داریم تامین نمائیم.

 

 

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از کارخانه سامد تولید کننده انواع چسب و رزین در مشهد مقدس ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه ایجاد بازار کسب وکار گفت:

تولید از یک سو و دستیابی به بازارهای جدید و باثبات از سوی دیگر مهمترین دغدغه های یک واحد اقتصادی وسرمایه گذاری می باشد.

 

 

ایرانی درباره مخاطرات و سختی های حفظ شغل و مدیریت آن با اشاره به نظریات متعدد متخصصین علم مدیریت گفت:

امروزه برخی معتقدند به ازاء هر نفر یک روش ونسخه مدیریتی وجود دارد که این یعنی شما به ازاء هر نیروی کار با توجه به شرایطش بایدشیوه مدیریتی متفاوتی ارائه کنید تا ضمن اعمال تقسیم کار،شاهد بهره وری بهینه و‌فزاینده باشید.

این تفکر بنوعی پذیرش پلورالیسم مدیریتی وحمایتی است که مورد تاییدوتاکیداسلام نیزمیباشد. عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در ادامه با ذکر مثالها و بررسی نظریات مختلف در حوزه علم مدیریت بهترین روش مدیریت را روش مشارکتی دانست که در این روش همه اعضاء سازمان خودر را موثر و مفید در پیشرفت آن می دانند که کوچکترین نتیجه این شیوه مدیریتی وفاداری و عرق به سازمان است که خروجی نهایی آن سود بیشتر سازمان در ابعاد وسطوح مختلف می باشد.

 

 

وی در ادامه به مهمترین اقدامات بانک توسعه تعاون در مقایسه با سایر بانک ها پرداخت و گفت:

بیشترین تعداد ایجادشغل در طرح اشتغال پایدار روستایی در کشور متعلق به بانک توسعه تعاون می باشد که نرخ نکول آن نزدیک به صفر می باشد.

 

 

عضو هیات مدیره در ادامه با اشاره به رتبه برتر بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه گفت:

درصد قابل قبول و تاملی تسهیلات قرض الحسنه، بدون نگهداری سپرده پرداخت کرده ایم.که نشان از توجه به اقشار متوسط و دهکهای پائین جامعه دارد.

 

 

وی در ادامه با اشاره به نرخ تحلفات در نظام بانکی دنیا گفت:

طبیعتا۶۰ الی ۷۰درصد تخلفات نظام بانکی،حول وحوش مسائل مالی بوده که در بانک توسعه تعاون این فراوانی کمتر از ۵ درصد می باشد.

 

 

ایرانی در پایان به زیرساخت های فنآوری و امنیت شبکه بانک توسعه تعاون در حوزه بانکداری الکترونیک به عنوان یکی از نقاط قوت دیگر بانک اشاره کرد و گفت:

با انواع و اقسام تهدیدات و حملات سایبری کوچکترین خلل و آسیبی تا کنون متوجه عملیات بانکی به دلیل وجود دیواره های دفاعی قابل قبول وحرفه ایی،آسیب وخللی به سامانه ها و دیتای بانک وارد نشده است.

 

 

در پایان این بازدیدها تولیدکنندگان با اشاره به نقش و حمایت بانک توسعه تعاون در تعالی و پیشرفت مجموعه تولیدشان ضمن تشکر و قدردانی از همراهی بانک توسعه تعاون استان خراسان رضوی به بیان مشکلات و درخواست هایشان در عرصه تولید پرداختند.

شایان ذکر است در این بازدید مدیرشعب استان خراسان رضوی، معاون اعتباری و حقوقی و معاون مالی و ارزی دکتر ایرانی را همراهی می کردند. 

 

 

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
سروش
ارسال دیدگاه