کد خبر:296534
پ
۱۷۰۲۱۱۷۸۳
سروش گزارش می‌دهد:

تهران قهرمان مسابقات کشوری روئینگ شد

مسابقات قهرمانی کشور روئینگ امروز با قهرمانی تیم تهران در بخش بانوان و مردان به پایان رسید.

مسابقات قهرمانی کشور روئینگ امروز با قهرمانی تیم تهران در بخش بانوان و مردان به پایان رسید.

 

 

*** تهران قهرمان مسابقات کشوری روئینگ شد

 

 

به گزارش سروش، مسابقات قهرمانی کشور روئینگ در بخش بانوان و مردان صبح امروز در دریاچه آزادی برگزار شد.

ورزشکارانی از استان‌های گیلان، تهران، زنجان، مازندران، لرستان، کردستان، قزوین، آذربایجان غربی و فارس در این رقابت حضور داشتند و پاروزنان در مواد سبک‌وزن و سنگین‌وزن رقابت کردند.

در روئینگ تکنفره سبک‌وزن بانوان ساقی ملکی از تهران با زمان ۸:۴۴.۳۳۰ دقیقه مقام اول، ملیکا سلطانی از زنجان با زمان ۹:۲۹.۰۷۰ دقیقه مقام دوم و پرنیا ایمانی از لرستان با زمان ۹:۳۰.۴۸۰ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.

در روئینگ تکنفره سنگین‌وطن بانوان نیز آیگین کریمی از تهران با زمان ۸:۳۶.۹۲۰ دقیقه صاحب مدال طلا شد، هانیه خورسند از گیلان با زمان ۹:۰۵.۷۵۰ دقیقه مدال نقره به دست آورد و تینا محمدی از زنجان با زمان ۹:۲۹.۲۴۰ دقیقه مدال برنز بر گردن آویخت.

در فینال روئینگ تکنفره سبک‌وزن مردان آروین دیانتی از کردستان با زمان ۸:۲۶.۵۶۰ دقیقه مدال طلا، علی صادقی از فارس با زمان ۸:۳۲.۵۳۰ دقیقه مدال نقره و محمدرضا کریمی از تهران با زمان ۸:۳۵.۹۸۰ دقیقه مدال برنز به دست آوردند.

در فینال روئینگ تکنفره سنگین‌وزن مردان حمیدرضا رضوانی از تهران با زمان ۸:۰۳.۱۵۰ دقیقه مقام اول، سیدمسعود محمدی از زنجان با زمان ۸:۲۹.۹۶۰ دقیقه مقام دوم و کژوان سلیمی از کردستان با زمان ۸:۵۵.۹۵۰ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.

در پایان رقابت‌ها در بخش بانوان با جمع‌بندی امتیازات تیم تهران با ۱۴ امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد و تیم‌های گیلان و زنجان با ۸ امتیاز با در نظر گرفتن تایم ورزشکاران به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش مردان نیز تیم تهران با کسب ۱۹ امتیاز قهرمان شد، تیم کردستان با ۱۸ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم فارس با کسب ۱۲ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
سروش
ارسال دیدگاه