کد خبر:299322
پ
۶۲۹۶۲۴۴۶
سروش گزارش می‌دهد:

تولید آتل‌های منعطف و هوشمند با قابلیت سفت‌شدن در ۵ دقیقه

فناوران یکی از شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر آتل‌های منعطف و هوشمند را به تولید رساندند که حتی در صورت وجود زخم یا سوختگی، آسیبی به بدن وارد نمی‌کنند. 

فناوران یکی از شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر آتل‌های منعطف و هوشمند را به تولید رساندند که حتی در صورت وجود زخم یا سوختگی، آسیبی به بدن وارد نمی‌کنند. 

 

 

*** تولید آتل‌های منعطف و هوشمند با قابلیت سفت‌شدن در ۵ دقیقه

 

 

به گزارش سروش، نیما هاشمی از تولید آتل ترموپلاستیک در این شرکت خبر داد و گفت:

آتل‌های ترموپلاستیک یا ترموفیت جایگزین مناسبی برای آتل‌های سنتی رایج هستند؛ چرا که این آتل‌های هوشمند در شرایط ۵۶ درجه سانتی‌گراد در آب ولرم تا داغ منعطف شده و فرم قسمت آسیب دیده را به خود می‌گیرند.

 

وی با بیان اینکه این آتل در کمتر از ۵ دقیقه سفت شده و به عنوان آتل عمل می‌کند، اظهار کرد:

این آتل منعطف، سبک و قابل حمل است و آتل‌بندی با آن نیاز به زمان کمی دارد. سفارشی‌سازی، راحتی بسیار بالا، سازگار با بدن و استریل شده توسط UV از دیگر مزایای این محصول به شمار می‌رود.

این آتل دارای منافذی برای تنفس پوست و دارای ضخامت ۳.۲ میلی‌متر است. این محصول قابل استفاده برای اندام فوقانی و تحتانی است.

آتل‌های ترموپلاستیک تولید شده در این شرکت، محصول زیست سازگار بوده و می‌توانند به صورت مستقیم روی بدن قرار گیرند و حتی در صورت وجود زخم یا سوختگی، آسیبی به بدن وارد نمی‌کنند. 

 

 

وی شکستگی‌ها، توانبخشی، اورژانس، رادیولوژی، حیوانات و ساخت انواع اسپلینت‌های طبی را از جمله موارد استفاده آتل‌های ترموپلاستیک ذکر کرد.

 

 

مدیر عامل این شرکت فناور، تولید آتل‌های عملیات نظامی را از دیگر محصولات این شرکت نام برد و یادآور شد: 

آتل‌های ترموپلاستیک عملیاتی دارای سختی بسیار بالایی پس از خشک شدن هستند. این آتل‌ها با هر نوع حرارت مستقیم نرم شده و در دمای محیط خشک می‌شوند.

آتل‌های عملیات نظامی این شرکت شاک پروف هستند و برای تسریع در خشک شدن می‌توان از سرمای مستقیم نیز استفاده کرد.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
سروش