کد خبر:295278
پ
۶۲۴۷۳۴۲۳
سروش گزارش می‌دهد:

تولید اسپری پایه روغنی برای ایجاد شفافیت در لنز عینک

گروهی از محققان دانشگاه آزاد علوم‌ پزشکی واحد تهران با استفاده از فناوری نانو، اسپری شفاف‌کننده عدسی عینک را عرضه کردند.

گروهی از محققان دانشگاه آزاد علوم‌ پزشکی واحد تهران با استفاده از فناوری نانو، اسپری شفاف‌کننده عدسی عینک را عرضه کردند.

 

 

*** تولید اسپری پایه روغنی برای ایجاد شفافیت در لنز عینک

 

 

به گزارش سروش، مبین شبیهی از محققان این طرح، شوینده و شفاف کننده عدسی عینک را از محصولات تولیدی این شرکت تولیدکننده دانست که با استفاده از نانو ذرات و بر پایه روغن به تولید رسیده است.

 

 

وی در ادامه اظهار کرد:

استفاده از این اسپری برای شفاف کردن لنز عینک، هیچ آسیبی به عینک وارد نخواهد کرد و حتی یک لایه پوشش نیز بر روی عدسی و فریم ایجاد می‌کند و این پوشش، عدسی را در برابر خط و خش‌های جزئی تا عمقی محافظت می‌کند.

 

 

شبیهی با تاکید بر اینکه این اسپری روغنی است و با استفاده از نانو ذرات نقره به تولید رسیده است، یادآور شد:

 این محصول صد در صد داخلی است و ویژگی‌هایی مانند نداشتن الکل و آمونیاک و مواد شوینده، حفظ آنتی‌رفلکسی، بالابردن یو وی (شفافیت و وضوح تصویر) را دارد.

 

 

این محقق خاطرنشان کرد:

 اکنون این محصول به تولید انبوه رسیده و در تهران و اصفهان با قیمت مناسب و ارزان به فروش می‌رسد.

 

 

به گفته وی، کاربرد این اسپری تنها برای شفاف‌کنندگی عدسی عینک محدود نمی‌شود، بلکه برای تمیز کردن گوشی تلفن، ال‌ای‌دی و ال سی دی تلویزیون و شیشه‌های ساختمانی نیز کاربرد دارد.

 

 

شبیهی گفت:

طرح اسپری شفاف‌کننده عینک با فناوری نانو در حال ثبت اختراع بوده و مجموعه دانشگاه نیز برای اجرای این طرح نیازمند حمایت‌های بخش دولتی است.

 

 

وی افزود:

همچنین در این محلول از آب و الکل استفاده نشده است، به همین دلیل هیچ آسیبی به فریم و عدسی وارد نمی‌شود.

 

 

بیشتر بخوانید:

مهمترین اخبار صنایع ایران را اینجا مطالعه کنید

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
سروش
ارسال دیدگاه