کد خبر:291944
پ
۱۷۰۶۰۲۳۹۳
رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

حسین نوری قهرمان جهان شد

حسین نوری کشتی‌گیر آزادکار ناشنوای اردبیلی در مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوایان مدال طلا را به گردن آویخت.

حسین نوری کشتی‌گیر آزادکار ناشنوای اردبیلی در مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوایان مدال طلا را به گردن آویخت.

 

 

*** حسین نوری قهرمان جهان شد

 

 

به گزارش سروش، مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوایان از روز یکشنبه (۱۹ شهریورماه) در بیشکک قرقیزستان آغاز و در پایان تیم ایران با هشت مدال (سه طلا ، یک نقره و چهار برنز ) عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد ، تیم ترکیه بر سکوی نخست ایستاد و قزاقستان سوم شد.

برای تیم ایران محمد سیاهوشی ، حسین نوری و عرفان ستاری مدال طلا ، محمد زارعی مدال نقره ، کیوان رستم آبادی ، حمیدرضا کنعانی، علی شکیبازاده و محمدرسول قمرپور مدال برنز را به دست آوردند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم نیز محمد سیاه وشی با کشتی‌گیر قزاقستان مصاف کرد و ۱۱ بر ۰ به برتری رسید ، در دومین مبارزه ۱۰ بر ۰ حریف هندی خود را شکست داد ، ۱۲ بر ۱ کشتی‌گیر آمریکایی را شکست داد، در مصاف با کشتی‌گیر ترک ۱۰ بر ۰ به برتری رسید و پس از پیروزی ۱۱ بر ۱ مقابل کشتی گیر اوکراینی ، بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم حسین نوری از استان اردبیل در دور اول کشتی‌گیر هندی را ۸ بر ۰ شکست داد ، در دور دوم ۶ بر ۲ حریف قزاقستانی را مغلوب کرد ، در مصاف با کشتی‌گیر یونانی ۱۰ بر ۰ به برتری رسید و در مبارزه با حریف ترک خود ۴ بر ۲ پیروز شد و مدال طلا را کسب کرد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم عرفان ستاری با کشتی‌گیر هند مسابقه داد و ۴ بر ۱ پیروز میدان شد ، در دور دوم ۱۴ بر ۶ برابر حریف ارمنستانی خود به برتری رسید ، در مبارزه با کشتی‌گیر ترکیه ۱۲ بر ۲ به برتری رسید و در مصاف با حریف اوکراینی ۸ بر ۶ پیروز شد و مدال طلا را کسب کرد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم نیز محمد زارعی با حریف قزاقستانی خود رودرو و ۱۱ بر ۱ مغلوب شد ، در مبارزه دوم ۱۰ بر ۶ کشتی گیر ارمنستان را شکست داد ، زارعی در مصاف با حریف ترک خود با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد و در مبارزه با کشتی‌گیر قزاقستانی ۱۰ بر ۰ مغلوب شد و مدال نقره را از آن خود کرد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم هم محمدرسول قمرپور در مبارزه اول خود برابر حریف قرقیزستانی با انصراف کشتی‌گیر میزبان برنده اعلام شد و در دور دوم برابر کشتی‌گیر ترک ضربه فنی شد و با انصراف کشتی‌گیر یونانی مدال برنز را به دست آورد.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
سروش
ارسال دیدگاه