کد خبر:293279
پ
برنج
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران:

خرید ۸۳۰۰ تن برنج پرمحصول سال گذشته کشاورزان مازندران

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از خرید ۸۳۰۰ تن برنج پرمحصول سال گذشته کشاورزان مازندران خبر داد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از خرید ۸۳۰۰ تن برنج پرمحصول سال گذشته کشاورزان مازندران خبر داد.

 

 

*** خرید ۸۳۰۰ تن برنج پرمحصول سال گذشته کشاورزان مازندران
 

 

به گزارش سروش، عباسعلی وفایی‌نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران در این زمینه اظهار کرد:

اداره کل غله برابر دستورالعمل‌های ابلاغی اقدام به عقد قرارداد با تشکل‌های صنفی و تحویل گرفتن برنج پرمحصول تولیدی سال گذشته کرد.

تاکنون ۲۸ مباشر شامل شالیکوبی‌ها و تعاونی روستایی استان با عقد قرارداد تحویل ۲۰ هزار تن برنج ندا، شیرودی و فجر در این طرح همکاری می‌کنند.

 

 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با بیان اینکه در ابتدا زمان پایان طرح خرید توافقی برنج پرمحصول سال گذشته تا پایان شهریور اعلام شده بود، از تمدید زمان تحویل‌گیری برنج خبر داد و گفت:

با پیگیری‌های صورت گرفته به منظور اینکه کشاورزان مشکلی از باب عدم تحویل مانده برنج سال گذشته نداشته باشند، زمان تحویل‌گیری این محصولات تا پایان مهرماه تمدید شد.

 

 

وفایی‌نژاد با اعلام اینکه تاکنون حدود ۸ هزار و ۳۰۰ تن برنج پرمحصول ندا و شیرودی تولید سال ۱۴۰۱ از مراکز طرف قرارداد تحویل گرفته شد، افزود:

مطالبات مراکز طرف قرارداد به‌صورت هفتگی و پس از تحویل و تائید لیست کشاورزان شالیکار توسط مدیریت‌های جهاد کشاورزی هر شهرستان پرداخت خواهد شد که با توجه به اسناد تایید شده تاکنون مبلغ ۲۳۸ میلیارد تومان به حساب مباشرین خرید واریز شده است.

 

 

وی در خصوص خرید برنج تولید سال‌جاری، تصریح کرد:

در صورت ابلاغ دستورالعمل جدید برای خرید برنج تولید شده در سال ۱۴۰۲، این اداره کل آمادگی لازم برای ادامه فرایند خرید طبق سیاست‌های ابلاغی را دارد.

 

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه