کد خبر:297782
پ
بهترین-ایرلاین-های-دنیا
رئیس شعبه 4 ملی سازمان تعزیرات حکومتی:

دفتر ۲ ایرلاین گرانفروش در فرودگاه مهرآباد پلمب شد

رئیس شعبه ۴ ملی سازمان تعزیرات حکومتی از پلمپ دفتر ۲ ایرلاین گرانفروش در فرودگاه مهرآباد خبر داد.

رئیس شعبه ۴ ملی سازمان تعزیرات حکومتی از پلمپ دفتر ۲ ایرلاین گرانفروش در فرودگاه مهرآباد خبر داد.

 

 

*** پلمپ دفتر ۲ ایرلاین گرانفروش در فرودگاه مهرآباد 
 

 

به گزارش سروش، نادر حیدری در این‌باره گفت:

متعاقب بازدید به عمل آمده ملاحظه شد متاسفانه هیچکدام از دفاتر فروش شرکت‌های هواپیمایی مستقر در فرودگاه مهرآباد، نسبت به نصب و به‌کارگیری نرخ‌نامه بلیت‌ پروازهای داخلی که جزو الزامات قانونی است، اقدام نکرده بودند.

متعاقب موازین قانونی، به مدیریت فرودگاه الزام شد از این پس همه دفاتر فروش واحدها و غرفه‌های مستقر در فرودگاه مهرآباد نسبت به به‌کارگیری و نصب تابلوهای نرخ بلیت در حال عرضه اقدام کنند.

 

 

معاون نظارت حکومتی اداره کل تعزیرات حکومتی تهران در ادامه افزود:

علاوه بر آن مدیریت فرودگاه، نرخ مصوب عرضه بلیت در همه ترمینال‌های فرودگاه را در معرض دید عموم، مصوب و اعلام کند تا مراجعان فرودگاه هم از نرخ مصوب و هم از نرخ در حال عرضه هر یک از شرکت‌های هواپیمایی اطلاع متقن داشته باشند.

۲ دفتر فروش شرکت‌های هواپیمایی که نسبت به سایرین وضعیت حادتری داشتند، به دلیل عدم همکاری مناسب به‌طور موقت با نصب اطلاعیه پلمب شدند.

 

 

وی با یادآوری این‌که قیمت اعلام شده بلیت هواپیما توسط سازمان هواپیمایی کشوری مبناست، گفت:‌

از این رو  با محاسبه دقیق و کارشناسی نرخ‌های مصوب، تخلفات به شعب تعزیرات حکومتی اعلام، تا نسبت به رسیدگی صدور حکم و برخورد با متخلبان اقدام شود. در بازدید به عمل آمده  مشخص شد متاسفانه برخی  از شرکت‌های هواپیمایی خصوصی سقف میزان نرخ مصوب را رعایت نکرده و بلیت‌ها را با نرخ‌های بالاتری عرضه می‌کردند.

 

 

معاون نظارت حکومتی اداره کل تعزیرات حکومتی تهران در پایان تاکید کرد:

به‌طور قطع یکی از محکومیت‌هایی که در انتظار خاطیان خواهد بود، علاوه بر جریمه و تصمیمات تکمیلی، الزام به استرداد اضافه پرداختی‌ها به شکات خواهد بود.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
سروش
ارسال دیدگاه