کد خبر:293903
پ
۱۷۰۶۷۹۶۰۷
سروش گزارش می‌دهد:

رایزنی رئیس امارات و وزیر دفاع آمریکا درباره تحولات فلسطین

منابع خبری گزارش دادند، رئیس امارات متحده عربی و وزیر دفاع آمریکا در گفت وگوی تلفنی با یکدیگر آخرین تحولات فلسطین را بررسی کردند.

منابع خبری گزارش دادند، رئیس امارات متحده عربی و وزیر دفاع آمریکا در گفت وگوی تلفنی با یکدیگر آخرین تحولات فلسطین را بررسی کردند.

 

 

***رایزنی رئیس امارات و وزیر دفاع آمریکا درباره تحولات فلسطین

 

 

به گزارش سروش، شیخ محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی تلفنی با لوید آستین وزیر دفاع آمریکا گفت وگو کرد.

بر اساس این گزارش، دو طرف بر اولویت حفاظت از جان غیرنظامیان مطابق با قوانین بشردوستانه بین المللی در جنگ بین حماس و رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

محمد بن زاید در این تماس بر اهمیت تلاش برای تامین امنیت کریدورهای فوری بشردوستانه برای رساندن کمک‌های امدادی و پزشکی به غزه با توجه به بدتر شدن شرایط انسانی که غیرنظامیان در این باریکه با آن مواجه هستند، تاکید کرد.

رئیس امارات همچنین تشدید تلاش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی برای یافتن افق سیاسی روشن جهت دستیابی به صلحی عادلانه و همه‌جانبه به نفع همه مردم منطقه و به گونه‌ای که امنیت و ثبات منطقه را حفظ کند را مورد تاکید قرار داد.

محمد بن زاید و وزیر دفاع آمریکا در ادامه این رایزنی تلفنی در مورد تحولات خطرناک در حال وقوع در منطقه و تشدید تنش‌ها که تهدیدی برای گسترش چرخه خشونت و بی ثباتی در خاورمیانه است و شانس دستیابی به صلح در منطقه را تضعیف می‌کند، گفت وگو کردند.

در این تماس همچنین ابعاد مختلف همکاری‌های مشترک میان دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
سروش
ارسال دیدگاه