کد خبر:280853
پ
۱۷۱۸۱۵۶۲_۷۰۳
مدیرکل تحقیقات، تدوین ضوابط و آینده پژوهی سازمان مدیریت بحران کشور:

رقابت پژوهشگران در اولین رویداد مدیریت بحران کشور

مدیرکل تحقیقات، تدوین ضوابط و آینده پژوهی سازمان مدیریت بحران کشور از رقابت پژوهشگران در اولین رویداد مدیریت بحران کشور خبر داد.

مدیرکل تحقیقات، تدوین ضوابط و آینده پژوهی سازمان مدیریت بحران کشور از رقابت پژوهشگران در اولین رویداد مدیریت بحران کشور خبر داد.

 

 

*** رقابت پژوهشگران در اولین رویداد مدیریت بحران کشور

 

 

به گزارش سروش، احسان علی پوری درباره برگزاری رویداد مدیریت بحران کشور، گفت:

اولین رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۱ روز سه شنبه، ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ لغایت پنجشنبه، ۲۷ بهمن، ۱۴۰۱ توسط سازمان مدیریت بحران کشور در مرکز همایش موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با محوریت رشد و توسعه دانش و فناوری در پیشگیری از وقوع بحران ها، رشد و توسعه دانش و فناوری در کنترل و پاسخ سریع و موثر به بحران‌ها و رشد و توسعه دانش و فناوری در بازسازی و بازتوانی پس از بحران برگزار می‌شود.

دبیرخانه ملی این رویداد در تهران و تمام استان‌های کشور فعالیت دارد که با توجه به اینکه این رویداد به صورت رسمی برگزار می‌گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و پژوهشگران می‌توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این رویداد ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

این رویداد یک زیرساخت علمی و پویا جهت سیاستگذاری و اجرا در حوزه مدیریت بحران کشور می‌باشد که با تمرکز و تکیه بر رشد و توسعه دانش و فناوری در راستای ارتقای نظام مدیریت بحران کشور یک زیرساخت کلان و گسترده را از طریق مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه ها، موسسات علمی و پژوهشی، نخبگان، اساتید و پژوهشگران، فعالین صنفی و صنعتی در حوزه مدیریت بحران کشور در بخش‌های نمایشگاه، کنفرانس علمی و ارائه دستاوری‌های تحقیقاتی، کارگاه‌های آموزشی تخصصی، نشست‌های تخصصی راهبردی، رویداد استارت آپی دانش بنیان، جشنواره فرهنگی هنری اقدام می‌نماید.

 

 

وی در ادامه افزود:

رویداد ایران قوی فرصت بسیار مغتنمی است تا فعالان این حوزه دستاورد‌ها و محصولات خود را در معرض بازدید مدیران ملی، استانی و محلی در حوزه مدیریت بحران کشور، دست اندرکاران و متخصصان علمی و اجرایی این حوزه قرار دهند. همچنین متخصصان مدیریت بحران را قادر می‌سازد تا نظرات خود را با تصمیم گیرندگان کلیدی سازمان‌های مهم و نهاد‌های دولتی، پژوهشگران، مخترعان و صاحبان ایده و تکنولوژی در میان گذاشته و در مورد روند‌های اخیر این حوزه در ایران به بحث و گفتگو بپردازند.

 

مدیرکل تحقیقات، تدوین ضوابط و آینده پژوهی سازمان مدیریت بحران کشور در پایان گفت:

برای این رویداد تا الان تعداد ۳۰ نشست علمی و تخصصی با تمرکز بر موضوعات کلیدی و به روز در حوزه مخاطرات طبیعی و انسان ساخت در کشور برگزار شده است که یکی دیگر از حوزه‌های این رویداد حوزه ارئه مقالات علمی هست و تا الان حدود ۳۵۰ مقاله علمی به دبیرخانه این رویداد ارسال شده است، این مقالات پس از ارزیابی توسط داوران محترم در قالب‌های سخنرانی و چاپ پوستر در روز‌های برگزاری رویداد ارائه خواهند شد با توجه به اینکه زمان کوتاهی از فراخوان دریافت مقالات می‌گذرد و بر اساس ثبت نام‌هایی که پژوهشگران در سایت رویداد جهت ارسال مقالات انجام داده اند انتظار می‌رود که تعداد مقالات بیشتر شود و همچنین در روز‌های پایانی مقالات برتر معرفی و جوایزی به نویسندگان محترم اهدا خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه