کد خبر:298214
پ
۰۱۶۸۷۱۷
مدیرعامل در نخستین سفر جامع استانی به قم خبر داد

زیرساخت‌های IT بانک صادرات ایران نسبت به سال گذشته چندین برابر افزایش یافته است

مدیرعامل بانک صادرات عنوان کرد زیرساخت‌های IT بانک صادرات ایران نسبت به سال گذشته چندین برابر افزایش یافته است.

مدیرعامل بانک صادرات عنوان کرد زیرساخت‌های IT بانک صادرات ایران نسبت به سال گذشته چندین برابر افزایش یافته است.

 

 

*** افزایش زیرساخت‌های IT بانک صادرات ایران
 

 

به گزارش سروش، نخستین سفر جامع استانی تیم مدیریتی جدید بانک صادرات ایران با هدف عملیاتی کردن پروتکل نوین این بانک در بازدید میدانی از تمامی شعب و واحدهای ستادی، ارزیابی عملکرد و تبیین اهداف پیش رو، در نشستی تخصصی با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره، معاونان، مدیر شعب و روسای شعب و حوزه‌های مدیریت شعب استان قم به پایان رسید.

 

 

محسن سیفی در این نشست با قدردانی از تلاش همکاران برای خدمت به مردم این استان،افزود:

مدیران بانک صادرات ایران در قالب پروتکل بازدیدهای جدید، به صورت چهره به چهره با تمامی کارکنان بانک در هر استان  دیدار خواهند کرد و هدف حضور تأثرگذار مدیران برای رفع مشکلات و دغدغه‌های بانک، کارکنان و تسهیل خدمت به مشتریان است.

 

 

او با بیان اینکه تبیین برنامه ها به منظور تحقق اهداف تحول بانک صورت می‌گیرد، گفت: در این سفرها از شعب و کارکنان برتر استان قدردانی خواهد شد.

 

 

مدیرعامل بانک صادرات ایران با تاکید بر اینکه باید برای ماندگاری و نگهداشت مشتری، مزیت نسبی ایجاد کنیم، گفت: اگر بانک با کاهش سهم از بازار مواجه شود و درمقابل سایر رقبا سهم بیشتری از بازار به دست بیاورند، به این معنی است که بانک مورد انتخاب مشتری نیستیم.

 

 

سیفی با اشاره به این که در ساختارهای فناوری اطلاعات ایرادات جدی داشته‌ایم، از تلاش‌های جدی تیم فناوری اطلاعات بانک در سال جاری خبر داد و اظهار کرد:  با تلاش‌های شبانه‌روزی تیم مدیریتی و همکاران بخش فناوری اطلاعات بانک، زیرساخت‌های IT  بانک نسبت به سال گذشته بیش از چندین برابر افزایش یافته است.

 

 

او از راه‌اندازی و عملیاتی شدن اپلیکیشن نئوبانک صادرات ایران در آینده نزدیک خبر داد و  گفت: با استفاده ازاین اپلیکیشن تمامی خدمات بانکداری خرد  از طریق این اپلیکیشن انجام خواهد شد و  شعب بانک تا حد زیادی خلوت خواهند شد و امکان فعالیت بیشتر بازاریابی برای مسئولان و بانکداران فراهم خواهد شد.

 

 

سیفی از دریافت مجوز افزایش سرمایه بانک در این سال با تلاش مستمر تیم مدیریتی  جدید بانک خبر داد و گفت: در روز ۲۵ آذرماه سال جاری مجمع آن نیز برگزار خواهد شد که با اصلاح ساختار مالی، گام بلندی برای حل کسری نقدینگی و عبور از تنگناهای عملیاتی بانک برداشته خواهد شد. تا ساختار مالی و فناوری اطلاعات در بانک اصلاح نشود، فعالیت بانک در ریل صحیح قرار نخواهد گرفت.

 

 

او با یادآوری اینکه امانت‌دار سهامداران بانک هستیم، تاکید کرد که برای تمامی کسانی‌که برای بانک زحمت‌کشیده‌اند، احترام قائلیم و تلاش داریم از زحمات آنها تجلیل کنیم.

 

 

سیفی در این نشست با تاکید بر اینکه بانک صادرات ایران یک بنگاه تجاری است، تصریح کرد: شرط لازم پایداری بانک، جذب منابع و شرط کافی در این مسیر سودآوری است.

 

 

وی یادآوری کرد شرط پرداخت صحیح تسهیلات، جذب منابع کافی است.

 

 

مدیرعامل بانک صادرات ایران بر استفاده از چکنو و سامانه جدید ست تاکید کرد و افزود: سامانه ست بانک صادرات ایران در جشنواره دکتر نوربخش دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک  نظام‌های پرداخت به عنوان معتبرترین جشنواره بانکداری الکترونیک در کشور، رتبه اول را کسب کرده که نشان می‌دهد بانک صادرات ایران از نظر IT   وارد شرایط جدیدی شده و تلاش‌هایش در این زمینه در میان نظام بانکی برجسته‌تر از گذشته است.

 

 

سیفی افزایش منابع گران قیمت در برخی شعب بانک را نیز مورد انتقاد قرارداد و گفت: بهای تمام شده پول در استان قم با  افزایش روبرو است که باید با یک برنامه ریزی کوتاه ومیان مدت اصلاح گردد.

 

 

او خواستار پیگیری مسئولان وکارکنان شعب برای اجرای تعهدات مشتریان تعهدی در سررسید تعهدات دریافت شده از بانک شد.

 

 

پیگیری رفع شکاف پذیرندگی در IPG  و POS از دیگر تاکیدات مدیرعامل بانک صادرات ایران در این نشست بود.

 

 

او از عملیاتی شدن سامانه BSC(کارت امتیازی متوازن) برای رصد دقیق اقدامات بازاریابی همکاران شعب خبر داد و تاکید کرد که در دهه گذشته به دلیل عدم بازاریابی مناسب، هیچ مزیت نسبی برای بانک ایجاد نشده که در برنامه تحولی بانک بر بهبود این موضوع اصرار داریم.

 

 

شایان ذکر است در این سفر یک روزه دکتر مرادی و مهدی اقبالی راد از اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک مدیرعامل را همراهی و از کلیه شعب استان بازدید و برنامه های بانک تا پایان سال را با همکاران مرور کردند. 

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
سروش